مکس بورس آموزش اندیکاتور ایچی موکو - مکس بورس

آموزش اندیکاتور ایچی موکو

در زبان ژاپنی ایچی موکو به معنای نگاه اجمالی و کینکو به معنای تعادل و هایو به معنای نمودار است.در واقع با استفاده از اندیکاتور ایچی موکو میتوان با نگاه اجمالی به نمودار تعادل و یا دارای روند بودن چارت را مشخص کرد.
این اندیکاتور اولین بار توسط یک روزنامه نگار ژاپنی به نام Goichi Hosoda درسال ۱۹۳۰ طراحی شده است  . در نگاه اول این اندیکاتور کمی پیچیده به نظر می رسد اماجزء اندیکاتورهای پرکاربرد و مفید محسوب می گردد و سیگنال هایی که از آن بدست می آید به خوبی تعریف شده است .  Ichimoku Kinko Hyo ترجمه شده one look equilibrium chart می باشد . مفهوم این جمله اگر بخواهیم بیان کنیم به این صورت است که تحلیلگران با نگاه کردن به نمودار می توانند روند را شناسایی کنند سپس به دنبال سیگنال های خرید و فروش باشند .

آموزش اندیکاتور ایچی موکو

با این مقدمه و برای تکمیل مجموعه pdf های آموزشی بورس اینبار به آموزش اندیکاتور ایچی موکو میپردازیم. برای خدمت رسانی بهتر دو فایل متفاوت در زیر این مطلب برای شما قرارا داده شده است.همچنین برای رعایت  مالکیت فکری نام تهیه کنندگان آن درون فایل ها موجود است .مجموعه pdf های آموزشی بورس را میتوانید از کتابخانه مجازی بورس در بخش آموزش وبسایت پرشین بورس دانلود فرمایید.برای دانلود pdf بر لینک زیرکلیک فرمایید.

persianbourseechikomo

persianbourseechrasol

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 413 views بار دسته بندی : آموزش بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.