مکس بورس آموزش فیلتر نویسی دیده بان بازار - مکس بورس

آموزش فیلتر نویسی دیده بان بازار

یکی از دغدغه های یک فعال بازار سرمایه این است که چگونه میتوان از بین انبوه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ,نمادهای مهم و دارای اهمیت و امکان حرکت را جداسازی نموده و سپس اقدام به ورود به یک موقعیت معاملاتی نمود.پیش از اینکه به سراغ مبحث اصلی برویم بهتر است ابتدا برای کاربران مبتدی توضیح دهیم که اصولا فیلترها چه هستند و کاربردشان چیست؟

آموزش فیلتر نویسی دیده بان بازار

فیلترهای بورسی  مجموعه ای از دستورات ریاضی میباشند که در وبسایت دیدبان بازار نوشته می­شوند. با بهره گیری از این داده ها می­توان در کوتاهترین زمان سهم­ های مورد نظر را از بین انبوه سهام دیگر جدا کرده و سپس به تحلیل و بررسی سهم پرداخت. میبایست به این نکته اساسی توجه کرد که فیلترها همواره امکان خطا دارند و معمولا در ساعات اولیه بازار کارکرد قابل اطمینانی ندارند.  با پرشین بورس همراه باشید.

طبیعی است که خیلی از ذوستان با ماهیت فیلتر و فیلتر نویسی آشنایی دارند.اما آن دسته از کاربرانی که با ماهیت فیلتر آشنایی ندارند میتوانند به بخش آموزش سایت مراجعه کنند و فیلترهای کاربردی بورس را در آنجا مشاهده کنند.با این مقدمه فایل آموزش فیلتر نویسی بازار در راستای تکمیل کتابخانه مجازی گرشین بورس در زیر همین مطلب جهت دانلود برای شما کابران گرامی قرار میگیرد.لازم به یادآوری است که مجموعه پرشین بورس برای آشنایی کاربران مبتدی بازار سرمایه در حال تشکیل یک کتابخانه منسجم از کلیه فایل های آموزشی بازار سرمایه در قالب کتابخانه مجازی است و در این راه دست یاری به سوی شما دوستان بزرگوار دراز میکنیم.برای رعایت کپی رایت فایل ها با نام اشخاص و کتابخانه مجازی پرشین بورس درج میشوند.همچنین شما میتوانید با مراجعه به بخش آموزش وبسایت پرشین بورس نسبت به دانلود فایل های آموزشی بورس یا دانلود بهترین فیلترهای بورسی اقدام کنید.

ضمنا درون فایل زیر مجموعه کدهای فیلترهای بورسی شامل فیلتر صف خرید , فیلتر صف فروش , فیلتر صف خرید کم حجم , و بسیاری از فیلترهای دیگر قرار داده شده است.

با کلیک بر فایل pdf آموزش فیلتر نویسی زیر آنرا دانلود کنید.

persianbourseamozeshfiter

همچنین به ترتیب یک دوره آموزشی فیلتر نویسی در هشت جلسه در قالب فایل pdf تقدیم شما کاربران گرامی میگردد.لطفا از لینک های زیر دانلود فرمایید.

برای احترام به حقوق مولفین این آثار نام تهیه کنندگان درون فایل محفوظ مانده است.

فیلترنویسی جلسه اول

فیلترنویسی جلسه دوم

فیلترنویسی جلسه سوم

فیلترنویسی جلسه چهارم

فیلترنویسی جلسه پنجم

فیلترنویسی جلسه ششم

فیلترنویسی جلسه هفتم

فیلترنویسی جلسه هشتم

 

برچسب ها

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 395 views بار دسته بندی : آموزش بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها