مکس بورس آموزش چنگال اندروز - مکس بورس

آموزش چنگال اندروز

چنگال های اندروز (اندری) ، تکنیکی برای استفاده از روند ها می باشد. آلن اندری ابداع کننده این روش معتقد بود  خطوط روند کلاسیک کارایی بالایی در تحلیل بازارها ندارند و خطوط روندی که از نقاط و پیوت های  بیشتری می گذرد بسیار کاربردی تر می باشد. در عین حال بر مبنای این خط مرکزی باید تمامی نوسانات قیمت را در بین دو بال، که کانالهایی را برای روند قیمت می سازند مورد توجه قرار داد.

برای ترسیم یک چنگال صحیح اندروز سه اصل اساسی  میبایست رعایت شود تا چنگال اندروز  قابل استفاده باشد.
اصل اول -در یک چنگال اندروز (اندرو پیچفورک)  محدوده جابجایی قیمت حتما باید بین دو چنگال کناری(بال کناری) قرار گرفته باشد. بنابراین زمانی که قیمت از بین دو چنگال کناری خارج شود چنگال ترسیمی دیگر مورد تایید نخواهد بود.

اصل دوم -نقطه C در چنگال نزولی حتما باید بین نقاط A وB قرار گرفته باشد و در روند صعودی نقطه C باید بین نقاط A وB قرار گرفته باشد یعنی موج تصحیحی B به C حتما باید در محدوده نقاط A تا B باشد. اگر این اصل پا برجا نباشد و به عنوان مثال نقطه A بین نقاط B و C باشد نشانه دهنده این موضوع است که روندی قالب، در جهت صعودی یا نزولی در بازار وجود ندارد.
اصل سوم -نیز مانند اصل قبلی به این نکته اشاره دارد که نقطه C حتما باید بین نقاط A وB قرار گرفته باشد و نقطه B ما بین نقاط A و C نباشد. این مورد زمانی به وجود می آید که با وجود روند صعودی یا نزولی، تصحیحی کامل بین A تا B در نقطه C وجود ندارد.

آموزش چنگال اندروز

 

آموزش چنگال اندروز

 

با این مقدمه و برای تکمیل مجموعه pdf های آموزشی بورس اینبار به آموزش چنگال اندرو از  جناب وحید درزی میپردازیم.مجموعه pdf های آموزشی بورس را میتوانید از کتابخانه مجازی بورس در بخش آموزش وبسایت پرشین بورس دانلود فرمایید.برای دانلود pdfبر لینک زیر کلیک فرمایید.

 persianbourseandroz

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : آموزش بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها