مکس بورس تاریخ عرضه اولیه بپیوند مشخص شد. - مکس بورس

تاریخ عرضه اولیه بپیوند

به گزارش پرشین بورس عرضه اولیه شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس با نماد بپیوند در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در بازار سرمایه ایران کلید خواهد خورد.در ادامه مطلب با جزییات عرضه اولیه بپیوند با ما همراه باشید.

تاریخ عرضه اولیه بپیوند

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس با نماد بپیوند در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۷:۰۰ صورت میپذیرد.

تاریخ و دوره ثبت سفارش روز سه شنیه  مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و تاریخ تخصیص سهام در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ میباشد.همچنین تاریخ شروع معاملات ثانویه نماد از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ میباشد.

تاریخ عرضه اولیه بپیوند

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس  با نماد بپیوند و تعداد کل سهام ۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سه میلیارد سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت با قیمت هر سهم ۱۸۳۰۰ تا ۱۸۵۰۰ ریال در سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ عرضه اولیه خواهد شد.لازم به ذکر است فقط ۴۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم به افراد حقیقی اختصاص خواهد یافت و ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم نیز به صندوق های سرمایه گذاری اختصاص داده خواهد شد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه بپیوند ، ۱۵۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۱۵۰ سهم به هر کد مبلغ  ۲٫۷۷۵٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

متعهدین خرید: شرکت کارگزاری بورس بهگزین (سهامی خاص) و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا (سهامی عام) هر یک به میزان ۲۵ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه بپیوند

 

-با فرض مشارکت ۵٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۷۶ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۴۰۶٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه

عرضه سهام به صندوق های سرمایه گذاری مطابق اطلاعیه ای که متعاقبا منتشر خواهد شد در روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت میپذیرد.

تحلیل بنیادی بپیوند بزودی منتشر میشود.

برای آشنایی بیشتر با شرکت اینجا کلیک نمایید.

این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 399 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.