مکس بورس تدوام درخشش فلزات‌پایه - مکس بورس

با انتشار آمار نسبتا امیدوارکننده شاخص مدیران خرید تولیدی و غیر تولیدی چین در صبح امروز، معاملات فلزات پایه در شانگهای بار درگیر رونق گرفت و در ادامه نیز شاهد رشدقیمت ها در معاملات لندن بودیم.

صبح امروز خبر رسید که شاخص مدیران خرید تولیدی چین به رقم ۵۱/۴ واحد در ماه جولای رسیده است. با وجود اینکه رقم اعلامی به میزان مختصری کمتر از پیش‌بینی فعالان اقتصادی بوده، اما این رقم نشان دهنده رشد با ثبات فعالیتهای تولیدی در چین است و همین امر نیز به رونق معاملات در بازارهای کالایی از جمله بازار فلزات دامن زده است. شاخص مدیران خرید بخش غیر تولیدی چین نیز در سطح ۵۴/۵ واحد قرار دارد.

در برهه کنونی هر تن مس در معاملات لندن با رشدی ۰/۵ درصدی در سطح ۶۳۷۵ دلار قرار گرفته است. آلومینیوم با افزایشی ۰/۲ درصدی در سطح ۱۹۱۵ دلار معامله می‌شود. سرب با رشدی ۰/۳ در سطح ۲۳۳۵ دلار قرار گرفته و روی ۰/۹ درصد گران شده و در سطح ۲۸۰۵ دلار گزارش می‌شود.   

همچنین تا این لحظه از جلسه معاملاتی ظهر امروز بازار آتی شانگهای مس به میزان ۰/۸ درصد گران شده شده و روی نیز افزایش قیمتی ۰/۲ درصدی را تجربه کرده است.  همچنین سرب ۱/۸ درصد رشد کرده و در این میان آلومینیوم کاهش قیمتی ۰/۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 224 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.