مکس بورس تزلزل مختصر فلزات‌پایه - مکس بورس

پس از رشد مناسب قیمت فلزات پایه از اواسط هفته گذشته تا روز دوشنبه، امروز این محصولات به تبع روند شناسایی سود زیر فشار قرار گرفته‌اند و در این میان تنها مس به لطف کاهش موجودی انبار کماکان در محدوده مثبت معامله می‌شود.

پس از تزلزل مختصر قیمت برخی فلزات در ظهر روز گذشته، این محصولات بعد از ظهر دوشنبه بار دیگر به مدار صعود بازگشتند و بدین ترتیب توانستند پس از عملکرد مناسب در هفته پیشین، معاملات این هفته را نیز در محدوده مثبت آغاز کنند.

این روند اما امروز به تبع آغاز فرآیند شناسایی سود در معاملات لندن و شانگهای مختل شده و بسیاری از فلزات به درصدهای منفی خزیده‌اند.

در این میان افت بیش از سه درصدی موجودی انبار مس در روز گذشته در کنار افزایش رسیدهای انبار لغو شده  در بازار فلزات لندن باعث شد تا فضای مثبتی را در معاملات این محصول شاهد باشیم.

در برهه کنونی هر تن مس در معاملات لندن با رشدی ۰/۱۷ درصدی در سطح ۶۵۸۴ دلار قرار گرفته است. آلومینیوم با افزایشی ۰/۲ درصدی در سطح ۲۰۷۳ دلار معامله می‌شود. سرب با افتی ۰/۲۵ درصدی در سطح ۲۳۳۹ دلار قرار گرفته و قیمت روی با کاهشی ۰/۱ درصدی در سطح ۳۱۱۹ دلار گزارش می‌شود.  

همچنین در جلسه معاملاتی ظهر امروز بازار آتی شانگهای آلومینیوم به میزان ۱جزئی افت کرد و روی کاهش قیمتی ۰/۵ درصدی را پشت سرگذاشته است.  سرب ۰/۲ درصد پایین آمده و در این میان تنها مس با رشد قیمتی یک درصدی مواجه شده است.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.