مکس بورس تغییر زمانبندی پرداخت سود های وب - مکس بورس

تغییر زمانبندی پرداخت سود های وب

به گزارش پرشین بورس، شرکت داده گستر نوین (سهامی عام) با نماد های وب، از تغییر زمانبندی پرداخت سود شرکت در سال مالی منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ خبر داد. برای آگاهی کامل از متن خبر، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تغییر زمانبندی پرداخت سود های وب

شرح نامه پیوست:

با سلام

احتراما، پیرو نامه شماره ۹۹/۷۲۱۵ مورخ ۱۳۹۹/۴/۳۱ با موضوع اعلام زمانبندی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ شرکت داده گستر عصر نوین (سهامی عام)، تغییراتی به شرح جدول ذیل در برنامه زمانبندی این شرکت جهت پرداخت سود سهام نقدی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹  ایجاد گردید است.

ردیف تعداد سهام تاریخ
۱ ۱ تا ۹۹۹،۹۹۹ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
۲ ۱،۰۰۰،۰۰۰ تا ۱۴۰،۰۰۰،۰۰۰ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
۳ سهامدار عمده ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹۹/۰۹/۳۰

سود سهام مصوب سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند، از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام پرداخت می گردد.

توجه۱: آن دسته از سهامداران حقوقی، صندوق های سرمایه گذاری و سبد گردان ها که موفق به دریافت سود سهام از طریق سامانه سجام نشده اند، بایستی درخواست خود را از تاریخ ۹۹/۰۹/۱ تا ۹۹/۰۹/۳۰ در سربرگ شرکت و با امضای صاحبان مجاز و مهر شرکت تهیه و بهمراه آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز به آدرس: پاسداران خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، نبش کوچه رفیق دوست پلاک ۳_ امور سهام شرکت داده گستر نوین- تلفن: ۰۲۱-۲۹۴۰۴۴۲۴۰ ارسال نمایند.

توجه۲: آن دسته از سهامداران محترم حقیقی که موفق به دریافت سود سهام از طریق سامانه سجام نشده اند، میتوانند درخواست خو را از تاریخ ۹۹/۰۹/۰۱ تا ۹۹/۰۹/۳۰ از طریق پورتال امور سهام شرکت داده گستر عصر نوین به نشانی shareholder.hiweb.ir جهت تکمیل اطلاعات هویتی برای دریافت سود سهام اقدام نمایند.

تغییر-زمانبندی-پرداخت-سود-های-وب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 439 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.