مکس بورس درج نماد فنفت در فهرست نرخ های بازار پایه - مکس بورس

عرضه اولیه فنفت

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه مندرجه عرضه اولیه شرکت صنایع تجهیزات نفت با نماد فنفت  در راه بورس اوراق بهادار تهران است.

عرضه اولیه فنفت

در اطلاعیه منتشره آمده است به استاناد ماده ۳۶ احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران ,شرکت صنایع تجهیزات نفت با نماد فنفت(سهامی عام) از تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ در فهرست نرخ های فرابورس ایران (دویست و سی و چهارمین نماد معاملاتی)درج میگردد.لازم به ذکر است نماد مذکور از گروه فلزات اساسی و زیرگروه تولید آهن و فولاد پایه با کد ۲۷۱۰ و در  تابلوی ج بازار پایه فرابورس ایران است.عرضه اولیه فنفت

معرفی شرکت صنایع تجهیزات نفت

شرکت صنایع تجهیزات نفت با هدف ساخت و تامین تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در تاریخ ۱۹ مرداد ۷۰ به ثبت رسید. در ابتدا ۱۰۰ درصد سهام این شرکت متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع بود و نهایتا در سال ۸۹ با پیاده سازی اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شدد.

پنج شرکت زیر مجموعه (وتکو، گسترش شیرسازی، پارس پنگان، تهران سوفا، توس پیوند) به صورت مستقل تحت کنترل شرکت صنایع تجهیزات نفت به عنوان شرکت مادر فعالیت می کنند. مهمترین سهامدار کل شرکت ها، متعلق به شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است.

 این شرکت در آغاز تاسیس در سال ۷۰ با ماموریت تولید تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت به ایجاد و راهبری هشت شرکت برای ساخت انواع شیرآلات نفتی، اتصالات، تجهیزات سرچاهی، پیچ و مهره های صنعتی، توربو کمپرسورها، پمپ های صنعتی، مبدل های حرارتی و … اقدام کرد و در سال های بعد با تخصصی‌تر کردن حوزه ماموریت به واگذاری برخی از شرکت های زیر مجموعه اقدام کرد.

شرکت صنایع تجهیزات نفت در حال حاضر پنج شرکت تابعه شامل شرکتهای (فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو)، پارس پنگان، تهران سوفا، گسترش شیرسازی و توس پیوند) و یک شرکت تابعه (پیچ و مهره های صنعتی ایران) را تحت پوشش دارد. تولیدات پارس پنگان به طراحی و ساخت انواع شیرها می پردازد و گسترش شیرسازی نیز طراح و تولید کننده انواع شیرهای دریچه ای با سایزهای مختلف است؛ همچنین تهران سوفا نیز طراح و سازنده انواع شیرآلات نفتی مورد نیاز بوده و توس پیوند نیز تولیداتی از جمله انواع پلنچ ها و … را در کارنامه خود دارد.

زمینه های فعالیت شرکت صنایع تجهیزات نفت
• طراحی، ساخت، تأمین، و نصب انواع تجهیزات و قطعات مورد نیاز در پروژه های نفت و گاز و پترو شیمی
شرکتهای تابعه
شرکت صنایع تجهیزات نفت به عنوان بزرگترین شرکت مادر تخصصی تأمین کننده تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز کشور ضمن برخورداری از دانش فنی تولید تجهیزات و همکاری با شرکتهای بنام خارجی در صنعت نفت،
• شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی ( وتکو ) تولید کننده انواع شیرهای سرچاهی، x-mas tree ،gate valve
• شرکت پارس پنگان تولید کننده انواع شیرهای توپی ( ۵۰ نوع )
• شرکت گسترش شیرسازی تولید کننده انواع شیرهای ۳۰۰۰ الی ۵۰۰۰ PSI در سایزهای ۲ الی ۳۲ اینچ
• شرکت تهران سوفا، تولید کننده انواع شیرهای صنعتی مورد نیاز صنایع نفت و پتروشیمی
• شرکت توس پیوند تولید کننده انواع اتصالات جوشی، سوکتی و رزوه ای شامل انواع زانوئی، سه راهی،تبدیل در سایزهای ۲/۱ تا ۴/۶ اینچ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 328 views بار دسته بندی : عرضه اولیه تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.