مکس بورس زدشت در روز یکشنبه مورخ 1397/10/23 عرضه اولیه میشود - مکس بورس

زدشت 

اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره (سهامی عام) به روش ثبت سفارش در نماد “زدشت۱” در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳

به گزارش پرشین بورس و به نقل از وبسایت فرابورس ایران , اطلاعیه عرضه اولیه زدشت منتشر گردید و بدین ترتیب عرضه اولیه سهام شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره با نماد زدشت در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ و به روش ثبت سفارش صورت می گیرد.

زدشت 

براساس اطلاعیه منتشر شده به استناد پذیرش سهام شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره در تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ توسط هیات محترم پذیرش اوراق بهادار در فرابورس ایران , به اطلاع میرساند سهام شرکت مذکور توسط سهامداران عمده در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش به عموم عرضه میشود.

شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره با نماد زدشت و تعداد کل سهام  ۶۹۰ میلیون سهم  و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه زدشت به مقدار ۱۰۳٫۵۰۰٫۰۰۰ سهم (۱۵ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۱۸۵۰ تا ۱۹۵۰ ریال در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳  عرضه اولیه خواهد شد.

مدیر عرضه شرکت کارگزاری بورس بهگزین(سهامی خاص) و متعهدین خرید شرکت کارگزاری بورس بهگزین(سهامی خاص) و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا (سهامی عام) خواهد بود. سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه می باشد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی ۱۲۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۱۲۰۰ سهم به هر کد مبلغ ۲۳۴ هزار تومان برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

چنانچه در حدود ۲۰۰ هزار کد متقاضی در عرضه اولیه شرکت نمایند , بیشتر از ۵۱۷ سهم به هر کد تعلق نخواهد گرفت که در این صورت مبلغ ۱٫۰۰۸٫۱۵۰ ریال در سقف قیمتی موردنیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۳۴۵ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۶۷۲٫۷۵۰ ریال نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۲۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۳۲۳ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۶۳۰٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

زدشت

تحلیل بنیادی زدشت به زودی در وبسایت پرشین بورس منتشر خواهد شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 287 views بار دسته بندی : عرضه اولیه تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.