مکس بورس عرضه اولیه افق در راه بورس - مکس بورس

عرضه اولیه افق

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه مندرجه عرضه اولیه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با نماد افق در راه بورس اوراق بهادار تهران است.

عرضه اولیه افق

در اطلاعیه منتشره آمده است با توجه به موافقت هیئت‌پذیرش بورس اوراق بهادار در جلسه مورخ ۱۷/۰۶/۱۳۹۷ با پذیرش سهام شرکت فروشگاه­های زنجیره­ای افق کوروش در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین شده در مصوبه‌‌ی مزبور از سوی آن شرکت، از این تاریخ ۰۷/۰۹/۱۳۹۷ شرکت فروشگاه­های زنجیره­ای افق کوروش به عنوان ۵۲۶ شرکت پذیرفته شده در بخش « خرده ­فروشی، به استثنای وسایل نقلیه موتوری »، گروه و طبقه « خرده ­فروشی انواع موادغذایی، نوشیدنی و غیره » با کد «۴۷۱۱» و نماد « افق » در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

اسماعیل درگاهی، مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران نیز گفته است، درج نماد معاملاتی فروشگاه‌های افق کوروش در تابلوی معاملات بورس تهران صورت گرفته و در اولویت سوم عرضه‌های اولیه امسال بورس تهران قرار دارد.

عرضه اولیه افق

 

بزودی اخبار تکمیلی این عرضه اولیه و تحلیل بنیادی افق از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده خواهد شد.

برای دریافت آخرین اخبار عرضه اولیه از بخش عرضه اولیه در نمای اصلی وبسایت پرشین بورس دیدن فرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 407 views بار دسته بندی : عرضه اولیه تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.