مکس بورس عرضه اولیه بزاگرس در راه بورس - مکس بورس

عرضه اولیه بزاگرس

اطلاعیه درج شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر در بازار دوم فرابورس ایران

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه مندرجه عرضه اولیه شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر  با نماد بزاگرس در راه بورس اوراق بهادار تهران است.

عرضه اولیه بزاگرس

در اطلاعیه منتشره آمده است شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر با نماد بزاگرس (سهامی عام)  پس از احراز کلیه شرایط پذیرش  از تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ بعنوان  یکصد و هشتاد و ششمین نماد معاملاتی( یکصد و ششمین شرکت در بازار دوم)  در گروه عرضه برق , گاز ,بخار و آب گرم و زیرگروه تولید ,انتقال و توزیع نیروی برق در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید.

عرضه اولیه بزاگرس

معرفی  شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر  با نماد بزاگرس

پروژه نیروگاه زاگرس کرمانشاه مپنا شامل چهار واحد گازی به ظرفیت ۱۶۲ مگاوات (مجموعاً ۶۴۸مگاوات)  است که در آن از چهار واحد توربین گاز V94.2 طرح نیام استفاده شده است.این نیروگاه در کیلومتر ۲۵ جاده کرمانشاه به همدان جای گرفته و تمام واحدهای نیروگاه به کارفرما تحویل موقت شده است. کارفرمای پروژه، سازمان توسعه برق ایران، مشاور کارفرما در این پروژه شرکت مهندسین مشاور قدس نیرو است. همچنین پیمانکار اصلی این پروژه شرکت توسعه یک مپنا بوده که در تاریخ ۳ دی ۱۳۸۸ عملیات اجرایی ساخت نیروگاه را شروع کرد. عملیات اجرایی و ساخت نیروگاه زاگرس کرمانشاه حدود ۱۸ ماه به طول انجامید و اولین واحد آن ۲۴ تیرسال ۸۹ سنکرون (وارد مدار) شد.

از سوی دیگر مهندسی، تأمین و احداث پست نیروگاه با ظرفیت ۴۰۰ کیلو ولت نیز برعهده شرکت کارفرما بوده است. همچنین براساس استراتژی مصوب، این پروژه در قالب ۲۲  قرارداد با پیمانکاران فرعی در بخش‌های مهندسی، تأمین تجهیزات و اجرا، انجام شده است. درسال ۹۲ ، بر اساس طرح تغییر استراتژی گروه  مپنا ، مسئولیت شرکت توسعه یک در این پروژه به MC پروژه تغییر کرد.

اخبار تکمیلی عرضه اولیه بزاگرس بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 386 views بار دسته بندی : عرضه اولیه تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.