مکس بورس عرضه اولیه فن آوا كارت - مکس بورس

عرضه اولیه فن آوا كارت

به گزارش پرشین بورس اطلاعیه پذیرش مشروط شرکت فن آوا کارت با نماد فن آوا کارت -شرکت فرعی گروه فن آوا_در یکصد و چهل و نمین جلسه هیات پذیرش فرابورس ایران مطرح گردید.

عرضه اولیه فن آوا كارت

در این اطلاعیه آمده است با عنایت به ابهامات و نکات مورد نظر هیات,پذیرش این شرکت در بازار دوم مورد موافقت مشروط قرار گرفت.شایان ذکر است درج نماد مذکور در بازار دوم منوط به رعایت مواد ۳۴ و ۳۵ دستورالعمل پذیرش ,عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران خواهد بود.یادآور میشود که مواد مندرجه فوق به شرح ذیل میباشند.

ماده ۳۳ – درج نام اوراق بهادار پذیرفته شده در فهرست نرخهای بورس، منوط به احراز تمامی موارد تعیینشده توسط هیئت پذیرش میباشد. در صورت عدم احراز این موارد ظرف مدت ۶ ماه، پذیرش اوراق بهادار دربورس لغو میگردد. در صورت لغو پذیرش اوراق بهادار در بورس درمرحله درج، متقاضی پذیرش میتواند مجدداً تقاضای پذیرش را در بورس ارائه دهد.
ماده ۳۴ – عرضۀ سهام پذیرفته شده در بورس باید حداقل ۵ روز و حداکثر ۶ ماه پس از تاریخ درج درفهرست نرخهای بورس صورت پذیرد. در صورت عدم عرضۀ سهام ظرف مدت مذکور، پذیرش آن در بورس لغوشده و پذیرش مجدد آن منوط به طی فرآیند پذیرش خواهد بود.شنیده شده است که این شرکت در یکماه آینده عرضه اولیه خواهد شد.در حال حاضر نماد فن آوا در قیمت تابلو۲۸۲۹ ریال در حال داد و ستد است.عرضه اولیه فن آوا كارت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 611 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.