مکس بورس عرضه اولیه نماد افق در تاریخ شنبه مورخ 1397/11/27 - مکس بورس

نماد افق

روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ تعداد ۵۰ میلیون سهم معادل ۵ درصد از سهام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش  به عنوان پانصدوبیست و ششمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “خرده فروشی، به استثنای وسایل نقلیه موتوری” و گروه و طبقه ” خرده فروشی انواع مواد غذایی،نوشیدنی و غیره” در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “افق ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه اولیه خواهد شد.

نماد افق

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با نماد افق و تعداد کل سهام  ۱ میلیارد سهم  و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه افق به مقدار ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم (۵ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۱۶۰۰۰ تا ۱۶۹۵۰ ریال در روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ عرضه اولیه خواهد شد.

مدیر عرضه کارگزاری بانک ملت و متعهد خرید شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع گلرنگ (سهامی خاص)خواهد بود. سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه می باشد.متعهد عرضه نیز شرکت مدیریت صنعت خرده فروشی کوروش (سهامی خاص)میباشد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی ۲۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۲۰۰ سهم به هر کد مبلغ ۳۳۹٫۰۰۰ هزار تومان برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۶۶ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲۸۱٫۰۰۰ هزار تومان نیاز خواهد بود.

با فرض مشارکت ۳۳۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۵۱ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲۵۵٫۰۰۰ هزار تومان نیاز خواهد بود.

نماد افقاخبار تکمیلی و تحلیل بنیادی افق بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 321 views بار دسته بندی : عرضه اولیه تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.