مکس بورس فیلتر بورسی فشار فروش(سیگنال فروش) - مکس بورس

فیلتر بورسی سیگنال فروش

فیلترهای بورسی  مجموعه ای از دستورات ریاضی میباشند که در وبسایت دیدبان بازار نوشته می­شوند. با بهره گیری از این داده ها می­توان در کوتاهترین زمان سهم­ های مورد نظر را از بین انبوه سهام دیگر جدا کرده و سپس به تحلیل و بررسی سهم پرداخت. میبایست به این نکته اساسی توجه کرد که فیلترها همواره امکان خطا دارند و معمولا در ساعات اولیه بازار کارکرد قابل اطمینانی ندارند. در این پست به یک فیلتر جدید بورسی میپردازیم. با پرشین بورس همراه باشید.

فیلتر بورسی سیگنال فروش

در این پست با فیلتر کاربردی فشار فروش یا فیلتر سیگنال فروش آشنا میشویم .این فیلتر نمادهایی را نشان میدهد که با فشار فروش اعم از حقیقی و حقوقی مواجه هستند  بنابراین این فیلتر عموما سهام منفی یا صف فروش را نمایش میدهد هر چند گاها نمادهای مثبت نیز در این فیلتر به چشم میخورند بنابراین این فیلتر به نوعی سیگنال فروش است و هر گاه تصمیم به ورود به یک موقعیت معاملاتی داشتید میتوانید با این فیلتر چک نهایی خود را برای ورود اطمینان بخش انجام دهید هر گاه نماد مد نظر در این فیلتر نمایش داده شود نشان دهنده قریب الوقوع بودن اصلاح است بنابراین باید تا حذف نماد از این فیلتر دست نگه دارید.مجددا در اینجا تاکید میگردد که فیلترها تنها و فقط تنها یک ابزار از میان انبوه ابزارهای لازم برای اتخاذ یک تصمیم در خصوص انتخاب یک موقعیت معاملاتی است و هرگز و هرگز نباید صرفا بر اساس فیلترها ترید خود را انجام دهید.

اخطار : فیلترها هرگز نمیتوانند مبنای تصمیم گیری شما در خرید سهام باشند بلکه صرفا ابزاری برای اطمینان بیشتر در ترید میباشند و مبایست در کنار سایر روش های تحلیلی مورد استفاده قرار گیرند.

برای دانلود سایر فیلترهای بورسی به بخش آموزش وبسایت قسمت فیلترهای کاربردی بورس مراجعه فرمایید.امیدواریم از فیلتر جدید بورسی نهایت استفاده راببرید.

کد زیر را در ووبسایت دیده بان بازار قرار دهید.

(qd1)+(qd2)+(qd3)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 362 views بار دسته بندی : آموزش بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.