مکس بورس فیلتر بورسی نوسان گیری - مکس بورس

فیلتر بورسی نوسان گیری

فیلترهای بورسی  مجموعه ای از دستورات ریاضی میباشند که در وبسایت دیدبان بازار نوشته می­شوند. با بهره گیری از این داده ها می­توان در کوتاهترین زمان سهم­ های مورد نظر را از بین انبوه سهام دیگر جدا کرده و سپس به تحلیل و بررسی سهم پرداخت. میبایست به این نکته اساسی توجه کرد که فیلترها همواره امکان خطا دارند و معمولا در ساعات اولیه بازار کارکرد قابل اطمینانی ندارند. در این پست به یک فیلتر جدید بورسی میپردازیم.که ما نامش را فیلتر بورسی اختلاف قیمت پایانی و تابلو یا فیلتر کاربردی نوسان گیری یا فیلتر رنج مثبت و منفی تابلو مینامیم با پرشین بورس همراه باشید.

فیلتر بورسی نوسان گیری

همانطور که سابقا مورد اشاره قرار گرفت ,نام فیلتر مهم نیست بلکه نکته حایز اهمیت در فیلترها دانستن کارکرد آنها و نحوه استفاده از آنهاست

برای دوستداران نوسان گیری آنهم با حجم پول سبک و رعایت شدید حد ضرر این فیلتر کاری را انجام میدهد که برای آن طراحی شده است.گاهی نیاز دارید تا با یک معامله هر چند کوچک و یک سود کوچک کام خود را شیرین کنید و آن بخش از نمادهایی که اکنون در پرتفوی شما در زیان هستند و عملا باعث قفل سرمایه شما شده اند را برای مدت کوتاهی فراموش کنید و کمی آدرنالین به رگها تزریق کنید,فیلتر زیر برای اینکار شاید طراحی شده است اما باید یادتان باشد که فیلتر بورسی یک چاقوی دو سر تیز است مواظب باشید انگشتان خود را نبرید.

مجددا در اینجا تاکید میگردد که فیلترها تنها و فقط تنها یک ابزار از میان انبوه ابزارهای لازم برای اتخاذ یک تصمیم در خصوص انتخاب یک موقعیت معاملاتی است و هرگز و هرگز نباید صرفا بر اساس فیلترها ترید خود را انجام دهید.

اخطار : فیلترها هرگز نمیتوانند مبنای تصمیم گیری شما در خرید سهام باشند بلکه صرفا ابزاری برای اطمینان بیشتر در ترید میباشند و مبایست در کنار سایر روش های تحلیلی مورد استفاده قرار گیرند.

برای دانلود رایگان فیلترهای بورسی به بخش آموزش وبسایت قسمت فیلترهای کاربردی بورس مراجعه فرمایید.امیدواریم از فیلتر جدید بورسینهایت استفاده راببرید.

کد زیر را در وبسایت دیده بان بازار قرار دهید.

این فیلتر برای یافتن نمادهایی است که اختلاف قیمتی تابلو و قیمت پایانی آنها فاحش است. این همان چیزی است که اهالی بازار سرمایه از آن بعنوان رنج مثبت و منفی نام می‌برند.

 

(pl)>1.01*(pf) && (tno)>10 && (pf)>1.01*(py) && (pl)!=(tmax)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : آموزش بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.