مکس بورس فیلتر بورسی کف قیمتی 60 روزه - مکس بورس

فیلتر بورسی کف قیمتی ۶۰ روزه

فیلترهای بورسی  مجموعه ای از دستورات ریاضی میباشند که در وبسایت دیدبان بازار نوشته می­شوند. با بهره گیری از این داده ها می­توان در کوتاهترین زمان سهم­ های مورد نظر را از بین انبوه سهام دیگر جدا کرده و سپس به تحلیل و بررسی سهم پرداخت. میبایست به این نکته اساسی توجه کرد که فیلترها همواره امکان خطا دارند و معمولا در ساعات اولیه بازار کارکرد قابل اطمینانی ندارند. در این پست به یک فیلتر جدید بورسی اختصاصی وبسایت پرشین بورس میپردازیم.که ما نامش را  فیلتر بورسی کمترین قیمت ۶۰ روز اخیر معاملاتی یا فیلتر بورسی کف قیمتی ۶۰ روزه مینامیم .با پرشین بورس همراه باشید.

فیلتر بورسی کف قیمتی ۶۰ روزه

 

باید یادتان باشد که فیلتر بورسی یک چاقوی دو سر تیز است مواظب باشید انگشتان خود را نبرید.

مجددا در اینجا تاکید میگردد که فیلترها تنها و فقط تنها یک ابزار از میان انبوه ابزارهای لازم برای اتخاذ یک تصمیم در خصوص انتخاب یک موقعیت معاملاتی است و هرگز و هرگز نباید صرفا بر اساس فیلترها ترید خود را انجام دهید.

اخطار : فیلترها هرگز نمیتوانند مبنای تصمیم گیری شما در خرید سهام باشند بلکه صرفا ابزاری برای اطمینان بیشتر در ترید میباشند و مبایست در کنار سایر روش های تحلیلی مورد استفاده قرار گیرند.

برای دانلود رایگان فیلترهای بورسی به بخش آموزش وبسایت قسمت فیلترهای کاربردی بورس مراجعه فرمایید.امیدواریم از فیلتر جدید بورسی نهایت استفاده راببرید.ضمنا از بخش آموزش نیز میتوانید به فایل های pdf بورسی آموزشی دسترسی داشته باشید.

چنانچه شما نیز فیلترهای کاربردی نوشته باشید از شما دعوت میگردد تا آن را برای مجموعه پرشین ارسال کنید پس از بررسی صحت کارکرد این فیلترها با نام شما در وبسایت درج میگردد.موفق و موید باشید.

کد زیر را در وبسایت دیده بان بازار قرار دهید. فیلتر کمترین قیمت تابلو معاملاتی ۶۰ روز اخیر را از زیر کپی کنید.

توجه داشته باشید میتوانید عدد ۶۰ مندرج در فیلتر زیر را به دلخواه خود تغییر دهید.بعنوان مثال با تغییر عدد ۶۰ به  ۲۰ فیلتر کف قیمتی تابلو معاملاتی در ۲۰ روز اخیر را نمایش خواهد داد.فیلتر برای عدد بالاتر از ۶۰ خروجی نخواهد داشت.

هر نوع کپی برداری از فیلترهای اختصاصی پرشین بورس بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

true==function()
{
var MinPrice=function(){

var min=[ih][0].PriceMin;
var ipos;

for(ipos=0;iposif(min>[ih][ipos].PriceMin)
min=[ih][ipos].PriceMin;

return min;
};

if((pl){
return true;
}
else
{
return false;
}
}()

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 595 views بار دسته بندی : آموزش بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.