مکس بورس فیلتر خروج نقدینگی حقیقی ها - مکس بورس

فیلتر خروج نقدینگی حقیقی ها

فیلترهای بورسی مجموعه ای از دستورات ریاضی میباشند که در وبسایت دیدبان بازار نوشته می­شوند. با بهره گیری از این داده ها می­توان در کوتاهترین زمان سهم­ های مورد نظر را از بین انبوه سهام دیگر جدا کرده و سپس به تحلیل و بررسی سهم پرداخت. میبایست به این نکته اساسی توجه کرد که فیلترها همواره امکان خطا دارند و معمولا در ساعات اولیه بازار کارکرد قابل اطمینانی ندارند. در این پست به معرفی فیلتر خروج نقدینگی حقیقی ها  میپردازیم. با پرشین بورس همراه باشید.

فیلتر خروج نقدینگی حقیقی ها

در ادامه معرفی فیلترهای کاربردی بورس در این مطلب به معرفی یک فیلتر جدید بورسی میپردازیم.فیلتر زیر نشان دهنده خروج نقدینگی حقیقی ها (کوتاه مدت) است.در پاره ای موارد یک تریدر میخواهد بداند که نقدینگی اشخاص حقیقی و کوتاه مدتی بورس برای نوسان گیری از چه سهامی در حال خروج است .البته باید دقت داشت که فیلتر زیر تنها یک از نشانه های خروج نقدینگی است و در عین حال فیلتر قادر به تشخیص کد به کدهایی که حقیقی های یک نماد مابین خود با دلایل خاص خود انجام میدهند نیست.بنابراین همواره باید از دیگر ابزارهای تحلیلی نیز بهره برد.

اخطار : فیلترها هرگز نمیتوانند مبنای تصمیم گیری شما در خرید سهام باشند بلکه صرفا ابزاری برای اطمینان بیشتر در ترید میباشند و مبایست در کنار سایر روش های تحلیلی مورد استفاده قرار گیرند.

چنانچه علاقمند به استفاده از سایر فیلترهای بورسی  میباشید میتوانید به بخش آموزش وبسایت پرشین بورس و در قسمت فیلترهای کاربردی بورس مراجعه فرمایید.همچنین چنانچه در زمینه کد نویسی تبحر داشته و کدهای جدیدی نوشته باشید میتوانیم این کدها را پس از بررسی با نام شما در وبسایت جهت استفاده سایر کاربران قرار دهیم.

دستور زیر فیلتر خروج نقدینگی حقیقی ها (کوتاه مدت) بازار بورس است که میتوانید در سایت دیده بان از آن استفاده نمایید.

 

(ct).Buy_I_Volume*2/(ct).Buy_CountI

شاد و موفق و پیروز باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : آموزش بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.