مکس بورس معاملات محتاطانه در بازار ارز جهانی - مکس بورس

با آغاز به کار بازارهای جهانی ارز، شاهد تسلط جوی آرام در ساعت‌های سپری شده از روز دوشنبه برمعاملات هستیم و در این میان دلار آمریکا توانسته کمی در برابر ین تقویت شود.

در پایان هفته گذشته دلار ایالات متحده به تبع اعترا‌ض‌های موجود در داخل آمریکا به مواضع ترامپ در زمینه تبعیض نژادی و همچنین تغییرات رادیکال صورت گرفته در ترکیب مشاوران اقصادی وی به پایین‌ترین سطح در برابر ین در چهار ماه اخیر رسید. استعفا گروه مشاوران رئیس جمهور و برکناری برخی مشاوران ارشد اقتصادی از سوی ترامپ، توانایی دولت وی را در پیشبرد برنامه اصلاح مالیات‌ها زیر سوا ل برده و همین امر نیز به رونق معاملات ین در برابر این ارز در روزهای گذشته انجامیده است. با این وجود در روز دوشنبه به تبع شناسایی سود از سوی سرمایهگذاران کمی از این فشار کاسته شده است.

در این میان قرار است که در پایان هفته همایش سالانه بانک مرکزی ایالات متحده در ایالت وایومینگ برگزار شود. بدیت تریب انتظار می‌ود که فضای نسبتا محتاطانه‌ای پیش از برگزاری این نشست بر معاملات دلار در بازارهای جهانی سایه افکند چرا که سرمایه‌گذاران منتظر خواهند بود تا سرنخ‌هایی را از خلال موضع‌گیری‌های سران بانک مرکزی ایالات متحده و بانک‌های ایالتی در زمینه تغییرات نرخ بهره و کاهش حجم ترازنامه فدرال رزرو بدست آورند و معاملات خود را بر این اساس شکل دهند.

بدین ترتیب شاخص دلار ایالات متحده هم اکنون با رشدی مختصر در سطح ۹۳/۴۵ واحد قرار گرفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.