مکس بورس کانون های امن در سهام کدامند | صف خرید عرضه‌ اولیه‌ای ها - مکس بورس

در شرایط فعلی بازار سهام، همچنان برخی از سهام به عنوان کانون های امن برای تقاضا تعریف میشوند. تازه ترین آمار دادوستدها چه چیزی را نشان میدهد.

دنیای بورس | به رغم تشدید عرضه‌ها در فضای کلی سهام، نمادهای عرضه‌ اولیه‌ای همچنان به عنوان کانون‌های امنی برای تقاضا جلوه می‌کنند.   به این ترتیب از ۸۴۶ میلیارد تومان صف خرید نمادهای بورسی، ۲۷۱ میلیارد تومان (۳۲ درصد از کل) به صف خرید نماد «قرن» اختصاص دارد.

در تابلوهای اول و دوم فرابورس نیز ۲۸ نماد صف خرید به ارزش ۴۷۸ میلیارد تومان را تجربه می‌کنند. با این وجود ۴۰۵ میلیارد تومان از این تقاضا به ۳ نماد تازه‌عرضه شده «فروی»، «کلر» و «ومهان» اختصاص دارد.

 بازدهی‌های شگفت‌آور نمادهای عرضه اولیه‌ای در ماه‌های اخیر، همچنان این دسته از نمادها را به عنوان کم‌ریسک‌ترین سهام در نگاه نقدینگی تازه‌وارد جلوه می‌دهد.  این موضوع لزوما به معنای ارزندگی این نمادها نیست و تنها به جذابیت این دسته از سهام اشاره دارد.

 

تازه ترین آمار از دادوستدهای بورسی

 یک ساعت مانده به پایان آخرین جلسه معاملاتی هفته ارزش معاملات خرد بورس تهران به ۳۴۳۴ میلیارد تومان رسیده است. به این ترتیب یک ساعت باقی‌مانده مشخص‌ خواهد کرد که بار دیگر رکورد ارزش معاملات خرد شکسته خواهد شد یا خیر.  روز گذشته این متغیر به ۴۸۰۵ میلیارد تومان رسید و رکورد تاریخی جدیدی را به ثبت رساند.

 از ۳۱۱ نماد فعال در بورس تهران ۲۲۷ نماد رشد قیمت پایانی را به ثبت رسانده‌اند و این در حالی است که آخرین معاملات ۱۶۷ نماد در محدوده مثبت انجام می‌شود.  به وضوح فشار عرضه در این مقطع از معاملات نسبت به دو روز اخیر و دادوستدهای آغازین تشدید شده است.

همچنین از بین این تعداد نماد ۶۵ نماد صف خرید را تجربه می‌کنند و ارزش تقاضای منتظر در صفوف خرید آن‌ها بالغ بر ۸۴۵ میلیارد تومان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 368 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 30 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.