مکس بورس  بورس منفی شد، سکه دوباره پرید - مکس بورس

بازار ارز و سکه امروز با سطح جدید قیمتی روبه‌رو شد؛ این در حالی بود که انتظارات برای قیمت های جدید پیش بینی شده بود. البته امروز در تقابل بازارها، بورس منفی شد.

دنیای بورس | امروز دوباره قیمت سکه بالا رفت و نسبت به روز قبل نزدیک ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت و هر سکه با قیمت ۷ میلیون و ۱۰۰ تومان نیز معامله شد. تحولات بازار قیمت دلار را نیز امروز به ۱۷ هزار  و ۵۰ تومان رساند تا نسبت به قیمت قبلی خود رشد بیش از ۵۰۰ تومان ثبت کند.

مابه التفاوت قیمت گواهی سپرده سکه در بورس کالا و قیمت بازار آزاد هم مزید بر علت شده، بازار سکه همچنان جذاب باشد و بخشی از تقاضاها در بازار کماکان به قوت خود پایدار باقی بماند. ارز هم به تاثیر از تغییرات قیمت حواله درهم و در تبعیت از سکه با توجه با انتظارات تورمی در محدوده جدید قیمتی گرفت.

تحرکات جدید در بازار سکه اگر چه به تبع از افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی دوباره جان گرفت اما با تقاضای ایجاد شده و امیدواری به توقف سرازیری پول به بازار سهام باعث شده امروز هم فعالان سکه به گفته خودشان دید بهتری به روزهای آتی دارند.

تحولات بازار نشان میدهد با افت شاخص کل که امروز به خروج بخشی از نقدینگی های حقیقی ها از بورس انجامید، دیگر بازارهای رقیب همچون ارز و سکه فرصت یافته اند از این رهگذر دوباره از تقاضای شکل گرفته در بازار نهایت استفاده را بکنند و مرزهای روانی قیمت را بشکنند.

البته تحلیلگران گفته بودند با شکستن سطوح قیمتی انتظار تداوم این روند می‌رفت و با این شرایط باید در انتظار ماند که بازارساز آیا تمایلی دارد با کاستن از مابه التفاوت قیمت ها، از موج ادامه دار قیمتی جلوگیری کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 245 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 30 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.