مکس بورس سنگین ترین صف های خرید و فروش / تپکو در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت - مکس بورس

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۶۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۴۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «تپکو»، «فوکا» و «غنوش» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو ۶۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «دپارسح»، «وشمال» و «وسخوز» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۰۵میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۴۵میلیارد تومان (۶۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در پنج نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به ۵.۴درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«فلزات اساسی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۵۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش ۸۰میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید12

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 261 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 21 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.