مکس بورس کاهش هیجان در بازار فلزات پایه - مکس بورس

فلزات پایه در صبح چهارشنبه کمی زیر فشار قرار گرفتند و به تبع نوسان‌گیری سرمایه‌گذاران و تثبیت شاخص دلار در محدوده مثبت، از شدت رونق روز گذشته بازار کاسته شد.

پس از آنکه روند رو به رشد قیمت فلزات پایه در ابتدای این هفته تداوم یافت، امروز شاهد شناسایی سود از سوی برخی سرمایه‌گذاران هستیم امری که فشار نسبی را بر معاملات فلزات وارد کرده است.

در عین حال با انتشار گزارش بهتر از انتظار شاخص اطمینان مصرف‌کنندگان آمریکایی، شاخص دلار ایالات متحده از شب گذشته توانست کمی از سطوح پایین خود فاصله بگیرد که این امر نیز معامله فلزات در لندن تاثیر منفی داشته است. با این وجود شاهد بهبود وضعیت معاملات در بازار آتی شانگهای به لطف باز بودن پنجره آربیتراژی برخی محصولات هستیم.

در برهه کنونی هر تن مس در معاملات لندن با رشدی ۰/۲ درصدی در سطح ۶۸۱۷ دلار قرار گرفته است. آلومینیوم با کاهشی به میزان ۰/۳ درصد در سطح ۲۰۸۹ دلار معامله می‌شود. سرب بدون تغییری ملموس در سطح ۲۳۸۶ دلار قرار گرفته و قیمت روی با افزایشی ۰/۷ درصدی در سطح ۳۱۲۹ دلار گزارش می‌شود.

در جلسه معاملاتی ظهر امروز بازار آتی شانگهای سرب به میزان ۲/۲ درصد رشد کرد و مس و روی افزایش قیمت مختصری را پشت سر گذاشته اند. در این میان تنها آلومینیوم با افت قیمتی ۰/۲ درصدی مواجه شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 177 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.