مکس بورس اطلاعیه عرضه اولیه کگهر - مکس بورس

اطلاعیه عرضه اولیه کگهر

اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین (سهامی عام) به روش ثبت سفارش در نماد “کگهر۱” در روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۶

به گزارش پرشین بورس و به نقل از وبسایت فرابورس ایران ,عرضه اولیه شرکت سنگ آهن گهر زمین با نماد کگهر در روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ وبه روش ثبت سفارش صورت میپذیرد.

اطلاعیه عرضه اولیه کگهر

در اطلاعیه منتشره آمده است که به استناد پذیرش شرکت سنگ آهن گهر زمین در تاریخ توسط هیات محترم پذیرش اوراق بهادار در فرابورس ایران,به اطلاع میرساند سهام شرکت مذکور توسط سهامداران عمده در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش به عموم عرضه میشود.

شرکت سنگ آهن گهر زمین با تعداد کل سهام ۱۲٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه کگهر به مقدار ۶۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ با قیمت هر سهم ۶۵۰۰ تا ۶۸۰۰ ریال در روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ عرضه اولیه خواهد شد. مدیر عرضه شرکت کارگزاری بانک سپه و متعهد خرید شرکت شرکت تامین سرمایه امید(سهامی عام) خواهد بود. سقف تعهد خرید حداکثر تا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه می باشد. براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی ۶۰۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۶۰۰۰ هزار سهم به هر کد مبلغ ۴۰٫۸۰۰٫۰۰۰ هزار ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.  چنانچه در حدود ۲۰۰ هزار کد متقاضی در عرضه اولیه شرکت نمایند , بیشتر از ۳۰۷۵سهم به هر کد تعلق نخواهد گرفت که در این صورت مبلغ ۲۰٫۹۱۰٫۰۰۰ هزار ریال در سقف قیمتی موردنیاز خواهد بود.با فرض مشارکت ۲۶۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۳۶۵ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱۶٫۰۸۲٫۰۰۰ هزار ریال نیاز خواهد بود  تحلیل بنیادی کگهر به زودی در وبسایت پرشین بورس منتشر خواهد شد.

 کگهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 482 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.