مکس بورس اطلاعیه مهم در خصوص دارا دوم - مکس بورس

اطلاعیه مهم در خصوص دارا دوم

به گزارش پرشین بورس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، در رابطه با صندوق پالایشی یکم با نماد «پالایش»، به اطلاع سرمایه‌گذاران محترم می‌رساند مطابق با اطلاعیه شماره ۷۸۵۴۱ / ۱۸۱ مورخ ۰۴ / ۰۶ / ۱۳۹۹ منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران، حداکثر میزان قابل پذیره‌نویسی برای هر فرد در مجموع دو صندوق «دارا یکم» و «پالایش» برابر ۵۰ میلیون ریال (معادل ۵۰۰ واحد) تعیین شده است.  برای آگاهی بیشتر از متن خبر لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اطلاعیه مهم در خصوص دارا دوم

در این اطلاعیه آمده است: با پایان مهلت پذیره‌نویسی این صندوق، درخواست‌های پذیره‌نویسی اخذ شده از سامانه‌های بورسی و درگاه بانک‌های منتخب تجمیع شده و پس از تطبیق اطلاعات تجمیع شده با قوانین پذیره‌نویسی، به هر کد ملی پس از کسر میزان سرمایه گذاری همان فرد در صندوق «دارا یکم»، حداکثر به میزان ۵۰۰ واحد سرمایه‌گذاری اختصاص خواهد یافت.

از این رو اشخاصی که در پذیره‌نویسی «دارا یکم» شرکت ننموده‌اند می‌توانند ۵۰۰ واحد از صندوق «پالایش» را خریداری نمایند. همچنین اشخاصی که در پذیره‌نویسی «دارا یکم» شرکت نموده و تعداد n واحد از صندوق «دارا یکم» را خریداری نموده‌اند، حداکثر می‌توانند (n-500) واحد از صندوق «پالایش» را خریداری نمایند. سفارشات بیش از این مقدار اعمال نخواهد شد.

گفتنی است پس از اتمام پذیره‌نویسی و اخذ مجوز فعالیت توسط صندوق از سازمان بورس و اوراق بهادار، سهام موضوع فعالیت این صندوق (شرکتهای پالایش نفت اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز) به تعداد اعلام شده در امیدنامه به صندوق «پالایش» منتقل خواهد شد. قیمت انتقال سهام مذکور به صندوق با درنظر گرفتن ۲۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت پایانی هر سهم در روز معاملاتی قبل از شروع پذیره‌نویسی (مورخ ۰۴ / ۰۶ /  ۱۳۹۹ ) درنظر گرفته می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها