مکس بورس امروز سکه چقدر شد؟ / قیمت دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۷/۲۰ - مکس بورس

به گزارش مکس‌بورس، قیمت دلار آمریکا روز گذشته مرز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست داد. قیمت دلار نتوانست به بالای این مرز بازگردد و افت قیمت دلار در طول معاملات امروز ادامه یافت.

آنگونه اقتصادنیوز گزارش داده است، قیمت دلار در شروع معاملات امروز روی ۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان قرار داشت. مرز حساس بعدی برای دلار قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان عنوان می‌شد.

قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات امروز پشت مرز ۲۷ هزار تومان متوقف شد و روی ۲۷ هزار و ۲۰ تومان قرار گرفت. همراه با افت قیمت دلار قیمت درهم امارات نیز کاهش یافت. قیمت درهم عصر روز گذشته روی ۷ هزار و ۴۸۰ تومان قرار داشت. قیمت درهم معاملات امروز را با قیمت ۷ هزار و ۴۵۰ تومان آغاز کرد و در نهایت روی ۷ هزار و ۴۱۰ تومان قرار گرفت.

عرضه دلار زیر متوسط قرار گرفت

قیمت دلار بازار آزاد امروز در آستانه کانال ۲۶ هزار تومان قرار گرفت و همراه با آن حجم عرضه در بازار متشکل کاهش یافت.

عرضه دلار امروز ۲۸ درصد از روز گذشته پایین‌تر بود و روی ۵ میلیون و ۹۳۱ هزار قرار داشت. متوسط عرضه دلار از هفت فروردین تا امروز ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار به دست می‌آید و عرضه امروز از این رقم حدود ۴ درصد پایین‌تر بود.

اینکه افت قیمت دلار در طول معاملات امروز بدون کمک عرضه بالا اتفاق افتاد جالب توجه بود. به نظر می‌رسد شروع به کار رئیس جدید بانک مرکزی و اخبار امیدوارکننده در مورد شروع دور جدید مذاکرات هنوز قدرت تاثیرگذاری خود بر بازار را از دست نداده است.

قیمت دلار امروز سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰

در این شرایط، قیمت دلار در بازار آزاد در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۳۷۰ تومان کاهش، ۲۷,۱۲۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در صرافی ملی با کاهش ۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۶,۰۴۹ تومان معامله شد.

دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۷۱ تومان کاهش، ۲۶,۴۰۱ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا با کاهش ۰.۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۶,۵۷۶ تومان معامله شد.دلار کانادا با کاهش ۱.۳۱ درصدی نسبت به روز قبل، ۲۱,۷۶۹ تومان معامله شد.

همچنین قیمت یورو نیز در صرافی ملی ۳۰۶۱۲ نمایش داده شد.

سکه کانال ۱۱ میلیون و ۵۰۰ را از دست داد

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ مسیر کاهشی داشت و به قیمت یک میلیون و ۱۲۷ هزار تومان رسید.

به گزارش مکس‌بورس، اونس جهانی در بازار امروز به ۱۷۶۲ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار با ادامه روند نزولی قیمت به یک میلیون و ۱۲۷ هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان اعلام شد که در پایین‌ترین نرخ خود به ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ربع سکه یه میلیون و ۵۰۰ هزتار تومان ثبت شد.

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، سه‌شنبه، در حالی تقویت شد که تقاضای خرید طلا علی‌رغم تقویت دلار افزایش یافته است.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، سه‌شنبه، در حالی تقویت شد که تقاضای خرید طلا علی‌رغم تقویت دلار افزایش یافته است.

در حالی که سرمایه‌گذاران امیدوارند برنامه کاهش خرید گسترده اوراق قرضه توسط بانک مرکزی آمریکا از همین ماه بعد آغاز شود، ارزش دلار در معاملات امروز بالا رفته است.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، تا ساعت ۷:۱۲ به وقت تهران، ۰.۲۱ درصد رشد کرد و به ۱٫۷۵۷.۶۰ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم تا این لحظه با ۰.۱۴ درصد افزایش به ۱٫۷۵۸.۲۰ دلار رسید.

شاخص دلار در مقابل ۶ ارز برتر جهان ۰.۰۵ درصد تقویت شد و به ۹۴.۳۵ واحد رسید.

بالا رفتن قیمت‌های انرژی و دور جدید تورم در اروپا باعث شده است تا تقاضا برای خرید طلا به عنوان یک سرمایه امن بالا برود و قیمت آن تقویت شود.

تغییرات قیمت سکه و طلا

اما به گزارش مکس‌بورس، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بر اساس آخرین نرخ اعمالی اتحادیه فروشندگان طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود. همچنین سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان معامله می‌شد.

نیم سکه پنج میلیون و ۹۰۰، ربع سکه سه میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به هزار و ۷۷۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار تا ساعت ۱۸ و ۴۴ دقیقه امروز به مبلغ یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان معامله می‌شد.

آخرین اخبار حوزه ارز، طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز مکس‌بورس بخوانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 15 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها