مکس بورس بازگشت طلا به مدار صعود - مکس بورس

با ادامه روند نزولی شاخص دلار ایالات متحده، قیمت طلا در روز سه‌شنبه به میزان مختصری رشد کرد. معاملات طلا در برهه کنونی و پیش از انتشار آمار تورم ایالات متحده با احتیاط بیشتری نسبت به هفته‌های گذشته پیگیری می‌شود.

امروز باز هم شاخص دلار ایالات متحده با افتی ۰/۱ درصدی مواجه شده و در سطح ۹۳/۳ واحد قرار گرفته است. اظهازات شب گذشته رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس مبنی بر عدم وجود چشم اندازی مناسب برای افزایش تورم ایالت متحده از دلایل اصلی تزلزل دلار در روز جاری به حساب می‌آید.

در این میان رو پنج شنبه قرار است آمار مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کننده و تولید‌کننده ایالات متحده منتشر شود. انتشار این دو گزارش برای معاملات دلار و فلزات قیمتی بسیار مهم است چرا که در صورت پایین‌تر بودن شاخص‌های مذکور از ارقام پیش‌بینی شده، چشم انداز افزایش مجدد نرخ بهره ایالات متحده در سال جاری به شدت کاهش می‌یابد و همین امر نیز به سقوط بیش از پیش دلار و رونق معاملات طلا منجر خواهد شد.

هم اکنون هر اونس طلا در بازار کامکس در قرارداد ماه دسامبر با قرارگیری در سطح ۱۲۶۶/۷ رشد قیمتی به میزان ۲ دلار را پشت سرگذاشته است. در بازار نقدی قیمت بیش از ۳ دلار افزایش یافته و در سطح ۱۲۶۰/۵ دلار قرار گرفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 200 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.