مکس بورس بازگشت فولاد شانگهای به مدار صعود - مکس بورس

با وجود تزلزل  صبح امروز قیمت محصولات فولادی در بازار آتی شانگهای، این محصولات در جلسه معاملاتی ظهر توانستند به لطف تداوم رشد قیمت نهاده های تولید در کنار انتشار گزارشی از سوی بانک HSBC در زمینه بخش تولیدی چین به مدار صعود بازگشتند.

پس از رشد ملموس قیمت محصولات فولادی در شانگهای به لطف انتشار گزارش مطلوب شاخص مدیران خرید تولیدی چین در ماه جولای از سوی دولت این کشور  در روز گذشته، این محصولات در صبح سه شنبه به تبع آغاز فرآیند شناسایی سود از سوی سرمایه گذاران به محدوده منفی خزیدند.

این روند اما چندان ادامه نداشت و در جلسه معاملاتی ظهر امروز قیمتها بار دیگر سیری صعودی را در پیش گرفتد. برخلاف بازار فلزات ، معامله گران فولاد به انتشار گزارش بهتر از انتظار موسسه HSBC در زمینه رشد شاخص مدیران خرید محاسبه شده از سوی این موسسه برای بخش تولیدی چین روی خوش نشان دادند.

در عین حال رشد ملموس قیمت سنگ آهن در بازارهای آتی و نقدی در دو روز اخیر نیز بر معاملات محصولات فولادی تاثیرگذار بوده و از رشد قیمت این کالاها حمایت کرده است.

در معاملات ظهر امروز بازار آتی شانگهای هر تن نورد گرم فولادی برای تحویل در ماه اکتبر با رشدی یک دلاری به ۵۶۰ دلار رسید. میلگرد در سررسید مشابه ۵ دلار گران شد و قیمت ۵۵۰ دلار را تجربه کرد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.