مکس بورس بررسی تکنیکالی شفارس - مکس بورس

بررسی تکنیکالی شفارس

به گزارش پرشین بورس و پس از معرفی شفارس در قیمت ۱۶۵۰ ریال که با رشد خوب همراه شد,اکنون تحلیل بروزرسانی میشود.صنایع شیمیایی فارس با نماد شفارس که این روزها مورد استقبال سرمایه گذاران مواجه شده است امروز با صف خرید دیگری همراه شد و در قیمت ۲۹۰ تومان با صف خرید سنگین همراه گردید. نماد ,نشان داد که تمایل به پر نمودن گپ اختلاف قیمتی خود دارد با شکست این مقاومت مهم سهم آماده رشد خوب دیگری میگردد.با تحلیل تکنیکال شفارس با ما همراه باشید.

بررسی تکنیکالی شفارس

نمودار تعدیل نشده شفارس

اگر این موج شماری محمول بر صحت باشد ,هم اکنون نماد در موج ۵ از موج ۳ اصلی خود قرار دارد و بنابراین انتظار داریم نماد همچنان در مدار مثبت باشد.نکته بسیار منفی نماد این است که این رشد مبتنی بر تغییرات بنیادی نیست(گزارش عملکرد ۹ ماهه تغییرات بنیادی را نشان نمیدهد) بلکه صرفا تکنیکالی و بر مبنای گپ معاملاتی(شکاف در تحلیل تکنیکال) است.اما تجربه نشان داده است که نمادهای زیان ده همچون کترام و چکارن نیز این مسیر را رفته اند.بنابراین با دید نوسانی و تکنیکالی و با رعایت شدید حد ضرر شفارس میتواند در پرتفو قرار گیرد.

همانگونه که تصویر مشخص میباشد نماد پس از شکست رو به بالای مثلث منقبض الیوتی اکنون راهیپر کردن گپ خود است.اهداف در تصویر نمایش داده شده است.انتظار نمیرود که نماد بتواند گپ معاملاتی خود را بطور کامل پس بگیرد.

بررسی تکنیکالی شفارس

نمودار تعدیل شده شفارس

بررسی تکنیکالی شفارس

بر اساس گزارش حسابرسی نشده .صنایع شیمیایی فارس در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰  به ازای هر سهم ۸ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷٪ افت داشته که بیشتر ناشی از افزایش ۳۶٪ بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت بوده است.این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۵،۰۶۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 252 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.