مکس بورس بررسی تکنیکال قثابت - مکس بورس

بررسی تکنیکال قثابت

به گزارش پرشین بورس و پس از معرفی کارخانه های توليدی و صنعتی ثابت خراسان با نماد قثابت در قیمت ۲۴۰ تومان در پست های پیشین و پس از یک رشد خوب ۵۰ درصدی اکنون تحلیل بروز رسانی میگردد.با ما همراه باشید

بررسی تکنیکال قثابت

پس از یک رالی خوب صعودی با سود دهی ۵۰ درصدی اکنون قثابت با پولبک به مقاومت مهم شکسته شده آماده یک رالی صعودی دیگر میشود.اگرچه حجم ها دلچسب نیست اما گزارش های خوب شرکت و رشد عجیب سودآوری آن میتواند محرک خوبی برای ورود به این موقعیت معاملاتی باشد.فروش عجیب شهریور ماه قثابت در مقایسه با شهریور سال مالی قبل ۹۵۸۴ درصد رشد داشته است و در مقایسه با مرداد ۱۳۹۷ فروش ۴۲۳ درصد رشد داشته است .

کارخانه های توليدی و صنعتی ثابت خراسان دردوره ۱ ماهه منتهی به ۹۷/۰۶/۳۱ از محل فروش محصولات خود مبلغ ۱۹,۲۷۱ میلیون ریال درآمد داشته است.قثابت براساس عملکرد ۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ مبلغ ۲۲,۹۵۸ میلیون درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴۰۰درصد رشد داشته است.

با این گزارش های بینظیر قثابت خریدنی است و بنظر میرسد یک تعدیل مثبت سنگین در انتظار قثابت باشد.تحلیل برای میان مدت ارایه گردیدد.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.رعایت حد ضرر در همه موقعیت های خرید الزامی است.

تحلیل از همکار مجموعه جناب امید شهابی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 224 views بار دسته بندی : تحلیل نماد تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.