مکس بورس بررسی عملکرد دوره 3 ماهه منتهی به 1397/03/31 گروه غذایی - مکس بورس

به گزارش پرشین بورس ,در روزهای  جاری گزارش های مختلف عملکرد سه ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ نمادهای مختلف گروه غذایی در سامانه کدال منتشر گردید که به بررسی آنها میپردازیم.با ما همراه باشید.

تا تاریخ درج این گزارش ,از نمادهای مختلف گروه غذایی نمادهای غشهداب غگلپا غگرجی ‍ غاذرغدیس  غمارگ غگل غگلستا بهپاک غپاک غدام غپینو غبشهرغشصفا غفارس غپاذر غشان غنوش تبرک وبشهر غشهدغبهنوش غمینو , عملکرد مالی خود را در سامانه کدال منتشر نموده اند.

غشهداب

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱به ازای هر سهم ۵۲ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  ۱۰۰درصد رشد بدلیل افزایش ۵۸درصدی فروش را نشان میدهد . غشهداب براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۵۴,۴۴۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غگلپا

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شير پاستوريزه پگاه گلپايگان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۲۶۶ ریال سود محقق کرده است در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۸درصد افت داشته است . غگلپا براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۳۱,۹۵۶ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غگرجی

بر اساس گزارش حسابرسی نشده  بیسکویت گرجی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۷۲ ریال سود محقق کرده است کهدر مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۴رشد بدلیل رشد ۱۶ درصدی فروش را نشان میدهد . غگرجی براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۴,۴۸۶ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غاذر

بر اساس گزارش حسابرسی نشده کشت و صنعت پياذر در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۱۹ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۱درصد افت بدلیل رشد ۳۰ درصدی بهای تمام شده فروش را نشان میدهد .غاذر براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱,۴۲۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

 غدیس

بر اساس گزارش حسابرسی نشده پاکدیس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۲۵ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۶درصد افت بدلیل افزایش ۱۳درصد بهای تمام شده فروش و نیز افزایش ۲۷درصدی هزینه‌های فروش، اداری و عمومی را نشان میدهد .غدیس براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۷,۰۸۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غمارگ

بر اساس گزارش حسابرسی نشده مارگارین در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱  به ازای هرسهم ۳۴۴ ریال زیان محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال گذشته  به ازای هر سهم ۱۰۲ ریال سود محقق کرده بود. غمارگ طبق آخرین گزارش ارائه شده  برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ مبلغ ۱۲۵ ریال سود پیش بینی کرده است.

غمارگ

سود پیش بینی شده هر سهم سابق ۱۲۵ ریال

سود پیش بینی شده فعلی ۱۱۷ ریال

درصد تغییر: ۲۴۲درصد تعدیل منفی
پوشش ۶ ماهه ۱۹۴درصد مبلغ ۳۴۴ ریال زیان

غگل

بر اساس گزارش حسابرسی نشده گلوکوزان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هرسهم ۴۹۴ ریال سود محقق کرده است شرکت در سال مالی جاری افزایش سرمایه ۱۶۳درصدی را به ثبت رسانده و با اعمال سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل در سود هر سهم ۸۳درصد کاهش داشته و همزمان سود خالص افتی ۵۶درصدی را  بدلیل رشد ۳۰ درصدی بهای تمام شده فروش نشان میدهد. غگل براساس عملکرد ۹ ماهه  پیش بینی فعلی سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ را ۳۲درصد پوشش داده است .

غگلستا

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شير پاستوريزه پگاه گلستان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۱۰۴ ریال سود محقق کرده استدر مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۳درصد افت داشته است .غگلستا  براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۲,۵۲۵ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

بهپاک

بر اساس گزارش حسابرسی نشده صنعتی بهپاک در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱  به ازای هرسهم ۴۲۳ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۴درصد رشد بدلیل رشد ۱۵ درصدی فروش را نشان میدهد .بهپاک  براساس عملکرد ۶ ماهه  پیش بینی فعلی سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ را ۴۹درصد پوشش داده است.

 غپاک

بر اساس گزارش حسابرسی نشده لبنیات پاستوریزه پاک در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هرسهم ۰ ریال سود محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل و به ازای هر سهم ۹ ریال سود محقق کرده بود. غپاک بر اساس عملکرد ۳ ماهه  برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۲۴ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غدام

بر اساس گزارش حسابرسی نشده خوراک دام پارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هرسهم ۱۷۱ ریال زیان محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال گدشته و به ازای هر سهم ۲۶۳ ریال سود محقق کرده بود غدام بر طبق آخرین گزارش ارائه شده  برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ مبلغ ۲۲۴ ریال سود پیش بینی کرده است.

غپینو

بر اساس گزارش حسابرسی نشده صنعتي پارس مينو در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۳۶ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد رشد داشته است .غپینو براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۵,۰۰۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غبشهر

افشای اطلاعات با اهمیت

سود پیش بینی شده هرسهم قبلی: ۲۷۵ ریال

سود پیش بینی شده هر سهم فعلی: ۲۲۳ ریال

درصد تغییر:  ۱۹% تعدیل منفی

پوشش ۶ ماهه ۲۶% مبلغ ۵۸ ریال

غشصفا

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شير پاستوريزه پگاه اصفهان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۲۲۸ ریال سود محقق کرده است  در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۵درصد رشد بدلیل  افزایش ۳۳درصدی فروش داشته است .غشصفا  براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۵,۶۱۹ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است .

غفارس

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شير پاستوريزه پگاه فارس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱به ازای هر سهم ۱۱۸ ریال سود محقق کرده است که  در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۶درصد افت بدلیل رشد ۲۲ درصدی بهای تمام شده فروش را نشان میدهد.غفارس  براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۲۳,۶۹۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غپآذر

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شير پاستوريزه پگاه آذربايجان شرقی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱  به ازای هرسهم ۶۹ ریال سود محقق کرده است .که در مقایسه با مدت مشابه سال گدشته تغییری نداشته است .غپآذر براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۳,۷۴۸ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غشان

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شير پاستوريزه پگاه خراسان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۵۳ ریال سود محقق کرده است که که در مقایسه با مدت مشابه سال گدشته ۲۷درصد افت داشته است .غشان  براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۰,۵۳۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غنوش

بر اساس گزارش حسابرسی نشده نوش مازنداران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۱۰ ریال سود محقق کرده است که که در مقایسه با مدت مشابه سال گدشته ۷۸درصد افت بدلیل افزایش ۵۱درصد بهای تمام شده فروش را نشان میدهد. غنوش براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۸۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

تبرک
بر اساس گزارش حسابرسی نشده گروه کارخانجات صنعتی تبرک در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱  به ازای هرسهم ۱ ریال زیان محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال گذشته و به ازای هر سهم ۳۳ ریال سود محقق کرده بود.تبرک بر اساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۳,۱۶۱ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

وبشهر

بر اساس گزارش حسابرسی نشده توسعه صنايع بهشهر در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۲۶ ریال سود محقق کرده است که که در مقایسه با مدت مشابه سال گدشته ۳۷ درصد رشد بدلیل افزایش ۳۵ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی است .وبشهر براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۲۱۷,۹۱۵ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غشهد
بر اساس گزارش حسابرسی نشده شهد ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۲ ریال سود محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال گدشته به ازای هر سهم ۱ ریال زیان محقق کرده بود.غشهد  براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۳۱۶ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غبهنوش
بر اساس گزارش حسابرسی نشده بهنوش ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۷۳ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸درصد رشد داشته است .غبهنوش  براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۲۶,۴۵۴ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غمینو
بر اساس گزارش حسابرسی نشده صنايع غذائی مينو شرق در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۱۰۹ ریال سود محقق کرده است که که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۶۳درصد رشد داشتهاست .غمینو براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۰۹۱۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

غسالم
بر اساس گزارش حسابرسی نشده سالمین در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۴۱ ریال سود محقق کرده است کهکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است .غسالم  براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۲,۴۲۲ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : تحلیل نماد تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.