مکس بورس بررسی عملکرد مالی دوره 3 ماهه منتهی به1397/03/31 گروه کاشی و سرامیک - مکس بورس

 

به گزارش پرشین بورس ,در روزهای جاری گزارش های مختلف عملکرد سه ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ نمادهای مختلف گروه کاشی و سرامیک  در سامانه کدال منتشر گردید که به بررسی آنها میپردازیم.با ما همراه باشید.

تا تاریخ درج این گزارش ,عملکرد مالی نمادهای کحافظ, کساوه ,کلوند‍, ‍ کسعدی , کسرام,  کسرا, کترام, کهرام و  کپارس  در سامانه کدال منتشر گردید.

کحافظ

بر اساس گزارش حسابرسی نشده کارخانجات کاشی و سراميک حافظ در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۲۶۵ ریال زیان محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل  ۲۴۴درصد افزایش زیان بدلیل افزایش ۹۶۲درصدی بهای تمام شده فروش را نشان میدهد.کحافظ  براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۴۷,۷۵۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

کساوه

بر اساس گزارش حسابرسی نشده صنايع کاشی و سراميک سينا در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۱۹ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل  ۷۲درصد  کاهش بدلیل افزایش ۲۵درصدی هزینه های مالی  داشته است .کساوه براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ۱۰,۲۰۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

کلوند

بر اساس گزارش حسابرسی نشده صنايع کاشی و سراميک الوند در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۳۶ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل ۱۷۷درصد رشد را نشان میدهد .کلوند براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ۱۴,۴۹۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

‍ ‍ کسعدی

بر اساس گزارش حسابرسی نشده کارخانجات کاشی و سراميک سعدی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۳۹ ریال زیان محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل ۱۲۹ درصد افزایش بدلیل  افزایش ۱۱۰درصدی بهای تمام شده فروش را نشان میدهد . کسعدی براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۹,۶۹۹ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

کسرام

بر اساس گزارش حسابرسی نشده پارس سرام در دوره ۹ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱  به ازای هر سهم ۲۹۹ ریال زیان شناسایی کرده است که که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل ۲۹۸۰۰ درصد افزایش زیان بدلیل  رشد ۲۹ درصدی بهای تمام شده فروش را نشان میدهد  . کسرام طبق آخرین گزارش ارائه شده برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۰ ریال سود اعلام کرده است.

کسرا

بر اساس گزارش حسابرسی نشده سراميک های صنعتی اردکان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱به ازای هر سهم ۶۷ ریال سود محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل ۲۹ درصد رشد بدلیل افزایش ۱۷درصدی فروش  را نشان میدهد .کسرا براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۳۳,۹۲۶ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

کترام

بر اساس گزارش حسابرسی نشده توليدی کاشي تکسرام  در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱  به ازای هر سهم ۲۲ ریال زیان محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل ۳۸ درصد افزایش زیان بدلیل  افزایش ۳۷درصدی بهای تمام شده فروش را نشان میدهد .کترام براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۶,۳۹۹ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است

کهرام

بر اساس گزارش حسابرسی نشده توليدی گرانيت بهسرام در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۱۰۰ ریال زیان محقق کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل  ۵۵ درصد کاهش زیان داشته است .کهرام  براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۷,۴۸۱ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

کپارس

بر اساس گزارش حسابرسی نشده کاشی پارس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۹۷/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۹۲ ریال سود محقق کرده است که که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل  ۵۷درصد کاهش  بدلیل افزایش ۱۷درصدی بهای تمام شده فروش را نشان میدهد .کپارس براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۸,۰۵۹ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی : تحلیل نماد تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.