مکس بورس بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(۲۹آبان) / حقیقی‌ ها با خروج پول ۴۶۰میلیارد تومانی به استقبال هفته جدید رفتند - مکس بورس

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۴۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۱۷۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۱درصد یعنی ۸۷۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۱درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» و «هتل و رستوران» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «شبندر» و «بپاس» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «ثشاهد»، «شفن» و «گشان» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۴۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه‌‌گذاری‌ شاهد با برتری ۵۶میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۲۲نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۵۶۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

حقیقی حقوقی 00.08.29

تغییر مالکیت صنایع 0.08.29

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 194 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.