مکس بورس تاریخ عرضه اولیه ثامید مشخص شد - مکس بورس

به گزارش پرشین بورس در اطلاعیه منتشره آمده است  به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ تعداد ۵ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و۵۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت “توسعه و عمران امید” به عنوان پانصد و چهل و هشتمین شرکت در فهرست شرکت¬های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات” گروه وطبقه”فعالیت های فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و اجاره ای”در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” ثامید ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.
تاریخ عرضه اولیه ثامید

به گزارش پرشین بورس ، شرکت توسعه و عمران امید  با نماد ثامید و تعداد کل سهام ۳۵٫۳۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰ (سی و پنج میلیارد و سیصد و هیفده میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار  ۵ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و۵۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت با قیمت هر سهم ۱۶۶۰ تا ۱۷۵۰ ریال در چهارشنبه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ عرضه اولیه خواهد شد.

تعداد ۴ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۴۰ هزار سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق های سرمایه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۱ میلیارد و ۵۹ میلیون و ۵۱۰ هزار سهم نیز صرفأ به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ به قیمت کشف شده در روز عرضه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۹  اختصاص خواهد یافت و ساز و کار عملیاتی آن و سهمیه صندوق های سرمایه گذاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه ثامید ، ۱۲۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۱۲۰۰ سهم به هر کد مبلغ  ۲٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

متعهدین خرید: شرکت تامین سرمایه نوین (سهامی خاص) و متعهد عرضه شرکت گروه توسعه ساختمان تدبیر و مدیر عرضه کارگزاری تدبیرگران فردا خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه ثامید

 

-با فرض مشارکت ۵٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۷۷۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۳۴۷٫۵۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۶٫۰ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۷۰۶ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱٫۲۳۵٫۵۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

تحلیل بنیادی ثامید بزودی منتشر میشود.

برای آشنایی بیشتر با شرکت اینجا کلیک نمایید.

این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : سود تقسیمی مجامع بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.