مکس بورس تحلیل تکنیکال اتکام - مکس بورس

تحلیل تکنیکال اتکام

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال شرکت بیمه اتکایی امین با نماد اتکام میپردازیم.با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال اتکام

اتکام
بر اساس گزارش حسابرسی نشده بیمه اتکایی امین در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ به ازای هر سهم ۱۳۲ ریال سود محقق کرده است شرکت در سال مالی جاری سرمایه ی خود را ۲۰٪ افزایش داده و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل در سود هر سهم ۱٪ افت داشته ولی سود خالص رشد ۱۸٪ داشته است.این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۹۸/۰۶/۳۱ مبلغ ۳۹۴,۵۶۴ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

با اعمال افزایش سرمایه و تقسیم سود مناسب مجمع با تعدیل قیمتی و در قیمت ۱۰۰۰ ریال به تابلو معاملاتی بازگشت و در قیمت ۱۰۰۰ ریال بارها بر ارزنده بودن آن تاکید گردید اکنون پس از رشدی ۳۰ درصدی تحلیل بروزرسانی میگردد.

اگر موج شماری ذیل محمول بر صحت باشد اتکام اکنون در ریز موج ۳ از موج ۵ اصلی خود قرار دارد و در میان مدت میتواند تا سقف ساختار کانالیزه در ۲۰۱۰ ریال نیز صعود کند.مقاومت های مهم در ۱۴۳۳ و۱۶۷۹ ریال قرار دارند.

با توجه به لزوم افزایش سرمایه سالیانه جهت کفایت سرمایه و با توجه به اینکه در سال ۹۷ اقدام به افزایش سرمایه نموده است فعلا تهدیدی از جانب افزایش سرمایه از محل آورده برای نماد در مقطع فعلی متصور نیستم لیکن در صورت برنامه ریزی شرکت جهت افزایش سرمایه مجدد تحلیل جاری غیر معتبر میباشد.با p/e  فعلی اتکام ارزنده است و میتواند در سبد سهام قرار گیرد.

تحلیل تکنیکال اتکام

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس آرین ثنا

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 147 views بار دسته بندی : گروه های بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.