مکس بورس تحلیل تکنیکال ثنوسا - مکس بورس

تحلیل تکنیکال ثنوسا

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال نوسازی و ساختمان تهران با نماد ثنوسا  بنا به درخواست کاربران گرامی وبسایت میپردازیم.با ما همراه باشید.

 

ثنوسا

بر اساس بر اساس گزارش حسابرسی نشده نوسازی و ساختمان تهران در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۵۱ ریال زیان محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰٪ کاهش زیان داشته که عمدتا بدلیل افزایش ۶۴۴۳ ٪ سود خالص میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ مبلغ ۱۳۳٫۸۷۰ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

 

ثنوسا موج شماری نسبتا واضحی دارد.اگر این موج شماری محمول بر صحت باشد ، نماد هم اکنون در ریزموج ۴ از  موج c  بزرگ خود بسر میبرد و بنابراین از سطح قیمتی خود در ۴۰۲۳ ریال با سقوطی بیش از ۵۰ درصدی از پیک موج ۳ ، همچنان در مسیر اصلاح قرار دارد.نماد روز معاملاتی انتهایی مقطع تحلیل ،  حمایت معتبر ۲۸۱۱ ریالی را نیز از دست داد تا راهی حمایت مهم ۲۴۰۷ ریالی در کراس ساختار کانالیزه و مقاومت سابق شود. انتظار این نماد میبایست یک رو به بالای دیگر در قالب ریز موج b  را به سمت بالا آغاز کند( ممکن است اکنون در ریز موج c باشیم)و  سپس مسیر اصلاح عمیق تر را در پیش بگیرد. هم اکنون نماد از بسیاری از نمادهای انبوه سازی اصلاح بیشتری داشته و لذا انتظار اصلاح عمیق تر نداریم.

انتظار میرود موج ۴ منبعد ، از جنس زمانی باشد و بر این اساس پایان اصلاح در بهمن ماه خواهد بود.نماد حداقل ۷۰ روز معاملاتی جهت جبران افت خود نیاز خواهد داشت.با این تفاسیر بهتر است فعلا نماد را مد نظر قرار داد و سهامداران این نماد نیز با صبوری بیشتری تا پایان اصلاح شاخص کل ، نظاره گر باشند زیرا فروش در این قیمت ها توجیهی ندارد.

ثنوسا در بازه میان مدت میتواند در قالب موج c  تا سقف ساختار کانالیزه در ۴۷۸۲ یا ۷۰۹۳ ریال نیز صعود نماید.

 

تحلیل تکنیکال ثنوسا

شاخص انبوه سازی :شاخص این گروه بزودی به حمایت ۱۸۰ هزارواحدی خود خواهد رسید .

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس علوی فاضل

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 178 views بار دسته بندی : گروه های بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.