مکس بورس تحلیل تکنیکال خمهر - مکس بورس

تحلیل تکنیکال خمهر

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال مهركام‌ پارس‌ با نماد خمهر میپردازیم.از ابتدا یادآوری میشود میبایست به تاریخ دقیق تحلیل توجه داشته باشید.در هرحال ورود به یک موقعیت  معاملاتی با کاربران گرامی است .تحلیل حال حاضر تنها ناظر به نماد مذکور است و روند کلی بازار سرمایه و شاخص کل در تحلیل فعلی لحاظ نشده است. تاریخ تحلیل ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ و قیمت روز تحلیل برابر ۱۵۵۵ ریال است.در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خمهر

بر اساس گزارش  حسابرسی نشده مهرکام پارس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۳/۳۱  به ازای هر سهم ۴۱ ریال زیان محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۱ ریال سود محقق کرده بود.  کاهش ۲۱٪ فروش و از سویی افزایش ۶۷٪ هزینه های مالی از عمده دلایل شناسایی زیان نسبت به مدت مشابه سال قبل میباشد. این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۷۵,۷۳۶ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

با گزارش سه ماهه ناامید کننده ای که خمهر بر سامانه کدال قرار داد ، امروز نیز در مدار اصلاحی قرار داشت ، لیکن بنظر میرسد مسیر اصلاح در شرف اتمام باشد .بهرحال فروش آنهم با زیان و در روزی منفی شاخص توجیه ندارد.با این مقدمه نگاهی به چارت خمهر میکنیم.

اگر موج شماری ذیل محمول بر صحت باشد ، خمهر پس از یک اصلاح شارپ در قالب موج ۲ در روز معاملاتی جاری به قیمت ۱۵۵۵ ریال رسید.

هدف موج ۲ : موج ۲ حداقل ۳۸٫۲ % اما اغلب بیشتر از ۶۱٫۸ % موج ۱ را بازگشت می کند. بازگشت بیش از ۷۸٫۶ % به شدت تردید برانگیز است، هر چند که ناقض هیچ قانونی نیست و حتی میتواند تا ۹۰ درصد موج یک را اصلاح نماید لیکن هرگز نمیتواند به فرای موج ۱ برود. بنابراین در بدترین سناریو موجی ، خمهر نباید بیش از ۱۱۲۴ ریال برود با اینحال امروز در کف ساختار کانالیزه و حمایت معتبر ۱۵۳۱ ریالی نزدیک شد و اینها میگوید باید خمهر را در ۴ پله و  با رعایت حد ضرر ۱۳۳۴ ریال در پرتفو داشت.

حمایت ها به ترتیب ۱۵۶۲ ، ۱۲۹۴ و ۹۱۴ ریال

مقاومت های مسیر صعودی در ۲۰۲۲ ، ۲۹۹۹ و ۳۶۰۴ ریال در سقف ساختار کانالیزه است.

 

تحلیل تکنیکال خمهر

تحلیل از مهندس کسایی

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.

گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

از بخش عرضه اولیه سهام میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های بورس ایران بهمراه تحلیل جامع و  ارزش گذاری این نمادها دسترسی داشته باشید .نظرات و انتقادات خود را میتوانید از طریق فرم تماس با ما ، ارسال فرمایید.

گروه پشتیبانی مجموعه پرشین بورس بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماست.چنانچه بدنبال اطلاعات مربوط به نماد خاصی میباشید میتوانید از گزینه سرچ وبسایت استفاده نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.