مکس بورس تحلیل تکنیکال دابور - مکس بورس

تحلیل تکنیکال دابور

در مطلب حال حاضر وبسایت پرشین بورس به اپدیت تحلیل تکنیکال شرکت داروسازی ابوریحان با نماد دابور میپردازیم. با ما همراه باشید .

تحلیل سابق

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شرکت داروسازی ابوریحان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱  به ازای هر سهم ۶۲۴ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۶٪ رشد داشته که عمدتا بخاطر  افزایش ۵۶٪ فروش میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۲۴۲,۳۰۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

برای دابور یک سناریوی موجی مطرح است و آن صعود است و صعود !!!!!!!لیکن استراتژی ورود به چنین موقعیت معاملاتی با توجه به ریسک پذیری افراد متفاوت خواهد بود.در هر دو استراتژی نماد در میانه موج ۳ خود و در روند صعودی پرقدرت قرار دارد و در نمودار تعدیل شده ذیل نماد در آستانه مقاومتی مهم ۱۹۵۹۲ ریال قرار دارد.یک استراتژی ورود به این موقعیت پس از شکست مقاومت مهم پیش رو و در پولبک به آن  است.

استراتژی دوم  با توجه به پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی این نماد بنظر میرسد میتوان پس از اعمال افزایش سرمایه و در گپ معاملاتی به این نماد ورود نمود.در هر حال دابور بنیادی در میان مدت هیچ سهامداری را بی سود نخواهد گذاشت.

 

 

تحلیل تکنیکال دابور

 

 

دابور در موج ۵ میتواند تا سقف ساختار کانالیزه در ۳۲۲۶۰ ریال یا ۴۸۰۰۰ ریال صعود نماید. با P/E=9 و P/E  گروه برابر ۱۱ واحد هم اکنون نیز کم ریسک میباشد.نماد در دور اخیر معملاتی صف خرید کم حجم را تجربه نموده است.

 

تحلیل تکنیکال دابور

 

اپدیت تحلیل 

 

با توجه به اصلاح گروه دارویی و اهمیت این گروه با توجه به دورنمای افزایش نرخ محصولات دارویی ، اقدام به بررسی تکنیکالی کلیه نمادهای این گروه میگردد تا نسبت به تعیین موقعیت موجی ، تغییرات بنیادی و نیز نمادهای کم ریسک و پرریسک گروه با دقت بیشتری پرداخته شود.از بخش  گروه های بورسی در نمای اصلی وبسایت و از گروه دارویی میتوانید به کلیه تحلیل های تکنیکالی نمادهای دارویی ، دسترسی داشته باشید.

 

 

دابور

بر اساس گزارش حسابرسی نشده داروسازی ابوریحان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۶۱به ازای هر سهم ۱۷۹۸ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۸٪ رشد داشته که عمدتا بخاطر  افزایش ۷۳٪ فروش میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۶۹۷,۷۱۶ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

همگام با سایر نمادهای دارویی در مسیر اصلاح قرار گرفت لیکن اصلاح به مراتب بیشتری نسبت به سایر همگروهی ها داشت و از پیک قیمتی خود معادل با ۶۵% افت نمود ظاهرا  نماد در قالب ریز موج a  از موج ۴ اصلی  است و انتظارا میبایست در قالب ریزموج  b  صعودی جزیی نماید و سپس در قالب ریز موج c  این نماد در مسیر افت قرار خواهد گرفت تا پس از تکمیل بازوی c  بتواند در قالب موج ۵ در مسیر صعود مجدد قرار گیرد.

 

 

حمایت مهم در ۲۵۲۵۰ و سپس ۲۲۲۹۲ ریال است.

 

تحلیل تکنیکال دابور

 

 

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.