مکس بورس تحلیل تکنیکال دبالک - مکس بورس

تحلیل تکنیکال دبالک
در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال مواد اولیه دارویی البرز بالک با نماد دبالک میپردازیم .با توجه به اصلاح گروه دارویی و اهمیت این گروه با توجه به دورنمای افزایش نرخ محصولات دارویی ، اقدام به بررسی تکنیکالی کلیه نمادهای این گروه میگردد تا نسبت به تعیین موقعیت موجی ، تغییرات بنیادی و نیز نمادهای کم ریسک و پرریسک گروه با دقت بیشتری پرداخته شود.از بخش  گروه های بورسی در نمای اصلی وبسایت و از گروه دارویی میتوانید به کلیه این تحلیل ها دسترسی داشته باشید..با ما همراه باشید.
بر اساس گزارش حسابرسی نشده مواد اولیه دارویی البرز بالک در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ به ازای هرسهم ۱۷۷ ریال سود محقق کرده است شرکت در سال مالی جاری  سرمایه ی خود را ۱۱۸٪ افزایش داده و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل در سود هر سهم ۶۴٪ کاهش داشته ولی سود خالص کاهش ۲۲٪ داشته که عمدتا بدلیل کاهش ۹۹٪ سایر هزینه‌های غیرعملیاتی- اقلام متفرقه میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۶۵,۴۴۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

همگام با سایر نمادهای دارویی در مسیر اصلاح قرار گرفت و اصلاح بالایی  نسبت به سایر همگروهی ها داشت و از پیک قیمتی خود معادل با ۵۵% افت نمود ظاهرا  نماد در قالب ریز موج c  از موج ۴ اصلی  است .انتظار میرود  پس از تکمیل بازوی c  بتواند در قالب موج ۵ در مسیر صعود مجدد قرار گیرد.

حمایت ها ۶۸۴۴ ،۶۶۲۱  و ۶۶۲۱ ریال میباشند.

اهداف قیمتی و مقاومت ها به ترتیب ۱۲۶۵۴ ،۱۷۲۶۸ میباشد.سایر اهداف در تصویر مندرج شده اند.

تحلیل تکنیکال دبالک

 

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.