مکس بورس تحلیل تکنیکال دزهراوی - مکس بورس

تحلیل تکنیکال دزهراوی

در مطلب حال حاضر وبسایت پرشین بورس به اپدیت تحلیل تکنیکال داروسازی زهراوی با نماد دزهراوی میپردازیم.باید توجه داشت که تحلیل حال حاضر میبایست جدا از تحرکات شاخص کل و صرفا در چهارچوب تحرکات تکنیکال مورد بررسی قرار گیرد. همواره به رعایت حد ضرر و نیز خرید ایمن بصورت پله ای پایبند باشید.

تحلیل سابق نماد
بر اساس گزارش حسابرسی نشده داروسازی زهراوی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۸/۰۳/۳۱ به ازای هر سهم ۴۴ ریال زیان محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳٪ کاهش زیان داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۱۱۹٪  فروش و از طرفی کاهش ۲۷٪ هزینه‌های مالی میباشد. این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۰۹,۴۵۹ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

نخست میبایست تاکید کرد نماد به لحاظ بنیادی مورد تایید نیست و گزارش عملکرد سه ماهه علیرغم کاهش زیان شرکت ، چندان رضایت بخش نیست لیکن دزهراوی در نمودار تکنیکال میگوید هنوز جا برای رشد بسیار است.

در نمودار تعدیل شده دزهراوی با شکست پرقدرت سقف کانال در قالب موج ۳ درحال رشد است و بنابراین اصلاح موج ۴ بزودی شروع میگردد .هر چه موج فعلی طولانی تر شود مسلما اصلاح در قالب موج ۴ کوتاه تر خواهد شد.

 

تحلیل تکنیکال دزهراوی

 

در نمودار تعدیل نشده تحلیل قدری شفاف تر است و نماد در حال پرکردن گپ معاملاتی خود بوده و اهداف آن بسیار بالاست.نماد راهی مقاومت مهم ۷۷۰۵ بوده و در صورت گذر از آن راهی مقاومت سرنوشت ساز ۱۳۳۶۲ ریالی خواهد بود.

 

فعلا موافق دادن تارگت نجومی ۶۰۰۰ هزار تومانی نیستیم بنابراین پله پله حد سود را بالا بیاورید زیرا بازی دهزاروی فعلا صعود چشمگیر است.

 

تحلیل تکنیکال دزهراوی

 

 

اپدیت تحلیل

پس از یک رشد ۱۰۰ درصدی ، نماد متحمل اصلاح شارپ ۶۵% درصدی گردید. در میان دارویی ها  دالبر و دزهراوی رکوردار اصلاح بودند. اکنون نماد در قالب ریز موج c  در بخش انتهایی اصلاح موج ۴ بسر میبرد و اولین حمایت ها در ۶۱۰۵ و ۶۵۵۸ و در نهایت ۵۰۸۶ ریال است.اهداف قیمتی در تصویر ذکر شده اند.

 

تحلیل تکنیکال دزهراوی

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس فاضلی

 

سلب مسئولیت: در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.همواره به رعایت اصول یک ترید ایمن چون خرید پله ای ، وضعیت شاخص کل ، اخبار سیاسی و حد ضرر پایبند باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 243 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.