مکس بورس تحلیل تکنیکال دسبحا - مکس بورس

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال گروه دارویی سبحان با نماد دسبحا میپردازیم .با توجه به اصلاح گروه دارویی و اهمیت این گروه با توجه به دورنمای افزایش نرخ محصولات دارویی ، اقدام به بررسی تکنیکالی کلیه نمادهای این گروه میگردد تا نسبت به تعیین موقعیت موجی ، تغییرات بنیادی و نیز نمادهای کم ریسک و پرریسک گروه با دقت بیشتری پرداخته شود.از بخش  گروه های بورسی در نمای اصلی وبسایت و از گروه دارویی میتوانید به کلیه این تحلیل ها دسترسی داشته باشید..با ما همراه باشید.
بر اساس گزارش حسابرسی نشده گروه دارویی سبحان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱  به ازای هر سهم ۹ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰٪ افت داشته که عمدتا بدلیل کاهش ۲۷٪سایر درآمدهای غیرعملیاتی میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۲۴,۶۷۹ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

همگام با سایر نمادهای دارویی در مسیر اصلاح قرار گرفت لیکن اصلاح به مراتب  بیشتری نسبت به سایر همگروهی ها داشت و از پیک قیمتی خود معادل با ۵۵% افت نمود ظاهرا  نماد در قالب ریز موج c  از موج ۴ اصلی  است .انتظار میرود بزودی  پس از تکمیل بازوی c  بتواند در قالب موج ۵ در مسیر صعود مجدد قرار گیرد.

همانگونه که در تصویر مشخص میباشد نماد در سال ۱۳۹۲ در قالب موج ۴ در حدود ۳۹ درصد از موج ۳  را اصلاح نموده بود.اکنون و در موج ۴ نیز ۳۶٫۲ درصد از موج ۳ را اصلاح نموده است و بنظر میرسد اصلاح این نماد در شرف اتمام باشد.

حمایت ها ۵۷۱۴ ،۴۷۵۰ ریال میباشند.حمایت ۵۷۱۴ ریال مستحکم و معتبر بوده و انتظار میرود اصلاح اینجا تمام شود.

اهداف قیمتی و مقاومت ها به ترتیب ۱۰۵۲۳ ،۱۴۳۳۵ میباشد.سایر اهداف در تصویر مندرج شده اند.

تحلیل تکنیکال دسبحا

 

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 233 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.