مکس بورس تحلیل تکنیکال زپارس + موقعیت تکنیکالی مناسب - مکس بورس

تحلیل تکنیکال زپارس

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس با نماد زپارس میپردازیم.با توجه به توجه بازار به صنایع داخلی و اثر تورمی دلار و نیز رشد بسیاری از سهام ، یکی از سیاست متخذه وبسایت پرشین بورس ، تاکید و تحلیل تکنیکال نمادهای تازه وارد بازار سرمایه در یکماه اخیر با توجه به احتمال بیشتر رشد تکنیکالی آنها بوده است.با توجه به P/E  نسبتا بالا ( البته P/E زپارس تقریبا ۵۰ درصد گروه زراعت است) و نیز موقعیت مناسب تکنیکالی ، اقدام به تحلیل نماد حال حاضر میگردد.با ما همراه باشید.

شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱  به ازای هر سهم ۱۰۸۸ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۶٪ رشد داشته که عمدتا بدلیل رشد ۸۱٪ فروش و نیز افزایش ۴۶٪ سایر درآمدهای غیرعملیاتی- اقلام متفرقه میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ مبلغ ۳۵۳,۸۹۱ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

به شرط صحت موج شماری ذیل ، بنظر میرسد نماد در ریز موج ۱ از ۵ اصلی خود و در روند نهایی صعود خود است و بنابراین بزودی موج اصلاحی ۲ از ۵ اصلی آغاز خواهد گردید تا نهایتا نماد آماده پرتاب پرقدرت در قالب ریز موج ۳ از ۵ اصلی گردد.بنابراین با رعایت اصول ترید ایمن و بصورت پله ای و صرفا در منفی ها این نماد میتواند در پرتفو جای گیرد.انتظار میرود نماد بزودی پولبک به مقاومت شکسته شده ۳۳۱۰۲ ریالی را آغاز نماید. حد ضرر شکست حمایت ۲۹۴۰۰ ریالی به سمت پایین است.اهداف قیمتی در تصویر درج شده اند.

تحلیل تکنیکال زپارس

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

تحلیل تکنیکال کلیه نمادهای بورسی را میتوانید از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس مشاهده فرمایید.

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس علوی فاضل

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 186 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.