مکس بورس تحلیل تکنیکال سدور - مکس بورس

تحلیل تکنیکال سدور

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال سیمان‌ دورود با نماد سدور میپردازیم.با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال سدور

بر اساس گزارش حسابرسی نشده سیمان دورود در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۸۳ ریال سود محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۹۱ ریال زیان شناسایی کرده بود که این زیان بیشتر ناشی از افزایش ۲۷٪ درآمدهای عملیاتی و همچنین شناسایی ۴۳ میلیارد ریال سایر درآمدهای غیرعملیاتی- اقلام متفرقه شرکت بوده است. این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۵۳,۴۱۸ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

سدور
سیمان دورود دردوره ۱ ماهه منتهی به ۹۷/۱۲/۲۹ از محل فروش محصولات خود مبلغ ۸۱,۸۱۳ میلیون ریال درآمد داشته است.سدور براساس عملکرد ۱۲ ماهه مبلغ ۹۳۹,۰۰۶ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸% رشد داشته است.

با گزارشی مناسب تر از سال های قبل سدور پس از یک روند ۵ ساله و زیان پشت زیان ساخت پایان داد و در مدار صعودی چشم گیر , رشدی ۱۰۰ درصدی را تجربه نمود.اکنون بنابه درخواست کاربران گرامی چارت تکنیکال سدور بروزرسانی میشود.

اگر موج شماری ذیل محمول بر صحت باشد نماد پس از پایان دادن به موج چهارم خود در مسیر رشد موج ۵ قرار گرفت و در روز معاملاتی چهارشنبه گذشته از سد مقاومت مهم ۱۹۴۸ ریالی گذر کرد و در روز شنبه جاری به مقاومت شکسته شده با یک منفی خفیف پولبک زد.فروش حقوقی به همراه ورود نقدینگی ضعیف تر از فروش در نماد نشان میدهد سدور در این حوالی کمی استراحت میکند تا مهیای صعودی دیگر شود بنابراین سدور هنوز هم از ریسک به ریوارد مناسبی برخوردار است و با رعایت حد ضرر سخت گیرانه ۱۹۸۳ ریال میتواند در پرتفو قرار گیرد.

تحلیل تکنیکال سدور

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس علوی فاضل

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.