مکس بورس تحلیل تکنیکال سشرق - مکس بورس

تحلیل تکنیکال سشرق

 

در مطلب حال حاضر وبسایت پرشین بورس به تحلیل تکنیکال سیمان شرق با نماد سشرق میپردازیم. تحلیل حال حاضر محدود به وضعیت تکنیکالی نماد است و لذا میبایست جدا از تحرکات شاخص کل مورد بررسی قرار گیرد.با ما همراه باشید.

سشرق

بر اساس گزارش حسابرسی نشده سیمان شرق در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱  به ازای هر سهم ۱۵۴ ریال زیان محقق کرده است .این در حالی است که در سال مالی قبل ۵۳ ریال زیان به ازای هر سهم محقق نموده بود.افزایش ۴۳% فروش و نیز شناسایی ۴۰۹ میلیارد ریال سایر درآمدهای غیرعملیاتی – اقلام متفرقه از عمده دلایل شناسایی سود نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.این شرکت بر اساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی ۱۳۹۸/۰۶/۳۱  مبلغ ۴۰۸٫۸۲۳ میلیون ریال سود خالص محقق نموده است.

 

قیمت روز ۲۰۶ تومان

حمایت ها ۱۹۰ تومان

حد سود بستگی به زمان سهامداری

 

این نماد در گزارش ۹ ماهه خود ۱۵۴ ریال سود اعلام نموده است در حالی که در دوره مشابه سال گذشته ۵۳ ریال زیان ثبت کرده بود.محدوده ۱۸۰ تا ۲۰۰ تومان و با رعایت حد ضرر مناسب خرید به دید میان مدتی است.

 

تحلیل تکنیکال سشرق

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس امیر محمدی

 

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.

 

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 248 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.