مکس بورس تحلیل تکنیکال سفاسی - مکس بورس

تحلیل تکنیکال سفاسی

 

در مطلب حال حاضر پرشین بورس به تحلیل تکنیکال شرکت فارسیت اهواز با نماد سفاسی میپردازیم.یادآور میشود نماد مذکور از بازار پایه و پرریسک بوده و بنا به درخواست های مکرر کاربران وبسایت منتشر میگردد.

سفاسی

بر اساس گزارش حسابرسی نشده شرکت فارسیت اهواز در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱  به ازای هر سهم ۶ ریال زیان محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴٪ کاهش زیان داشته است داشته که عمدتا بخاطر  افزایش ۶۷٪ فروش میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۴٫۲۱۳  میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

دو سناریو در خصوص سفاسی مطرح میباشد.

در نمودار تعدیل نشده و بشرط صحت موج شماری ذیل ،  نماد در موج ۲ اصلاحی بسر میبرد و اصلاح چند روز اخیر در ادامه اصلاح این موج است بنابراین سفاسی بیشتر اصلاح خواهد داشت تا موج ۲ تکمیل گردد و پس از آن نماد وارد یک رالی صعودی سنگین در قالب موج ۳ و  ۵  با اهداف ۲۸۷۲۷ ریال در سقف ساختار کانالیزه میگردد. حمایت مهم نماد در ۴۳۰۰ ریال است.

 

تحلیل تکنیکال سفاسی

سناریوی دوم در نمودار تعدیل شده

بشرط صحت موج شماری اکنون بنظر میرسد موج ۳ پایان یافته و نماد پس از اصلاح زمانی ( با توجه به طول موج ۳ انتظار اصلاح عمیق از موج ۴ نمیرود) در قالب موج ۴ وارد یک رالی صعودی در قالب موج ۵ میگردد.

یک استراتژی معقول واچ لیست بودن نماد در صورت شکست مقاومت سقف ساختار کانالیزه ذیل و ورد در پولبک به آن است.

تحلیل تکنیکال سفاسی

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس کسایی

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 250 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.