مکس بورس تحلیل تکنیکال شبصیر - مکس بورس

تحلیل تکنیکال شبصیر

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال تولیدات پتروشیمی قائد بصیر با نماد شبصیر بنا به درخواست کاربران گرامی وبسایت میگردد.از ابتدا تاکید میگردد که تحلیل تکنیکال نماد مذکور میبایست جدا از تحرکات شاخص کل مورد بررسی قرار گیرد. با ما همراه باشید.

بر اساس گزارش حسابرسی نشده تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱  به ازای هرسهم ۶۲۶ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۰٪ رشد داشته که عمدتا بدلیل  افزایش ۵۵٪ فروش میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۲۰۶,۵۵۳ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

اگر موج شماری ذیل محمول بر صحت باشد ( سناریوی دیگری نیز مطرح است)نماد هم اکنون در قالب موج بزرگ COR3  در حال پیش روی به سوی اهداف ۲۲۱۷۲ ، ۲۶۹۲۲ و ۲۹۵۳۷ ریال در صورت اکسپند شدن این موج  در میان مدت است.نماد هم اکنون روند اصلاحی موج ۲ از COR3  را آغاز نموده یا حداقل به مقاومت شکسته شده ۱۸۱۹۱ ریالی خود پولبک زده است و لذا بزودی وارد دامنه موج ۳ از ۳ خود یعنی پرقدرت ترین بخش روند میگردد.

قیمت تابلو در زمان تحلیل برابر با ۱۸,۳۲۵ و حد ضرر تحلیل برابر با شکست حمایت ۱۶۴۰۰ ریالی است.

 

تحلیل تکنیکال شبصیر

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس علوی فاضل

سلب مسئولیت: در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.همواره به رعایت اصول یک ترید ایمن چون خرید پله ای ، وضعیت شاخص کل ، اخبار سیاسی و حد ضرر پایبند باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 210 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.