مکس بورس تحلیل تکنیکال شپارس - مکس بورس

تحلیل تکنیکال شپارس

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال بین المللی محصولات پارس با نماد شپارس میپردازیم.با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال شپارس

شپارس
بر اساس گزارش حسابرسی نشده بین المللی محصولات پارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ به ازای هر سهم ۲۴۹ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴,۸۰۰٪ رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۱۱۳٪ فروش میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ مبلغ ۱۲۸,۱۷۲ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

با این گزارش درخشان و تحول خوب بنیادی به سراغ نمودار شپارس میرویم

اگر موج شماری ذیل محمول بر صحت باشد انتظار داریم نماد در قالب موج ۳ به حرکت صعودی خود ادامه دهد.نماد پس از عبور از سقف قیمتی خود در ۴۱۲۲ ریال بنظر در حال پولبک به آن است.انتظار میرود نماد در قالب موج ۳ به سوی مقاومت های خود در ۵۳۹۱, ۷۰۴۶ ,۹۹۴۰ و ۱۳۸۰۰ ریال پیش روی کند.حد ضرر تحلیل نیز شکست حمایت ۴۰۶۸ ریال است.

در خصوص ریسک به ریوارد و با توجه به p/e بسیار بالا نماد پرریسک محسوب میشود لیکن به نظر میرسد با توجه به تحول خوب بنیادی و احتمال تحقق سود ۶۰۰ ریالی به ازای هر سهم , بازار به استقبال این رشد رفته باشد.بنابراین شدیدا به حد ضرر پایبند باشید.

 

تحلیل تکنیکال شپارس

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس علوی فاضل

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 250 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.