مکس بورس تحلیل تکنیکال فنفت + موقعیت تکنیکالی مناسب - مکس بورس

تحلیل تکنیکال فنفت

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال صنایع تجهیزات نفت با نماد فنفت میپردازیم.لازم است تاکید گردد که این نماد  بازار پايه زرد فرابورس ، پرریسک محسوب مبگردد و لذا تحلیل جاری صرفا تکنیکالی و با دیدگاه نوسانی است و هرگز نباید با سرمایه بالا در چنین نمادهایی ورود نمود.

صنایع تجهیزات نفت در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱  به ازای هر سهم ۱۳ ریال زیان محقق کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۱۲۰ ریال سود محقق کرده بود.کاهش ۱۰۰٪ سایر درآمدهای عملیاتی و از سویی افزایش ۳۷٪ هزینه‌های فروش، اداری و عمومی از عمده دلایل شناسایی زیان نسبت به مدت مشابه سال قبل میباشد.این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۵٫۵۰۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرده است.

با این عملکرد نامناسب ، بررسی زیر صرفا تکنیکالی است.به شرط صحت موج شماری ذیل ، نماد  موج ۲ از ۵ اصلی را به پایان رسانده و موج ۳ آغاز گردیده است. نماد مقاومت مهم ۱۱۴۸۰ ریالی را پیش رو دارد. حمایت ها و مقاومت ها در تصویر رسم گردیده اند.

 

تحلیل تکنیکال فنفت

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

تحلیل تکنیکال کلیه نمادهای بورسی را میتوانید از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس مشاهده فرمایید.

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس علوی فاضل

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 212 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.