مکس بورس تحلیل تکنیکال وشهر - مکس بورس

تحلیل تکنیکال وشهر

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال بانک شهر با نماد وشهر از بازار پایه میپردازیم.با ما همراه باشید.ازا بتدا بر پرریسک بودن نمادهای بازار پایه تاکید میگردد.

نماد وشهر در سبد تحلیل تکنیکالی شماره ۱۰ و در قیمت ۹۹۹ ریال  به صورت ویژه به کاربران وبسایت معرفی گردید. نماد جهت برگزاری مجمع عمومی متوقف و پس از غیبتی بیش از ۲ ماهه به تابلو معاملاتی بازگشت و البته این غیبت سبب عدم اصلاح قیمتی  بانک شهر نسبت به سایر نمادهای بازار پایه گردید.

 

به شرط صحت موج شماری ذیل ، وشهر اکنون در ابتدای موج ۳ پرقدرت خود قرار دارد و در قالب این موج میتواند به اهداف ۱۴۶۶ ، ۱۸۶۱  و ۲۵۲۷ ریال نیز برسد.با توجه به سود سازی مناسب و P/E برابر با ۳٫۷ واحدی و نیز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی  این بانک که طبق شنیده ها بالای ۶۰۰% خواهد بود فعلا با این نماد بصورت میان مدتی خواهیم بود.

 

تحلیل تکنیکال وشهر

 

تحلیل از همکار مجموعه مهندس فاضل

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

 

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

 

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : گروه های بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.