مکس بورس تحلیل تکنیکال وپسا - مکس بورس

تحلیل تکنیکال وپسا

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال سرمایه گذاری پتروشیمی ساختمان خلیج فارس با نماد وپسا از بازار پایه ب فرابورس میپردازیم.باید توجه داشت نمادهای بازار پایه بسیار پرریسک میباشند و هرگز نمیبایست با سرمایه اصلی در آنها سرمایه گذاری نمود(جهت مدیریت پرتفو به مطلب مدیریت ریسک و ریوارد در بخش آموزش وبسایت مراجعه فرمایید).با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال وپسا

وپسا
بر اساس گزارش حسابرسی نشده  سرمایه گذاری پتروشیمی ساختمان خلیج فارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۹۷/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۱ ریال زیان شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر نداشته است.این شرکت براساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۲,۹۰۰ میلیون ریال زیان خالص شناسایی کرده است.

اگر موج شماری ذیل محمول بر صحت باشد اکنون وپسا در کف مثلث الیوتی آماده برای جهشی پرقدرت با رشدی بسیار شارپ و زیبا در قالب موج ۳orc  میگردد اما برای اینکار نیاز دارد تا با قدرت از ۱۷۵۰ ریال گذر نماید ممکن است تا تنگ تر شدن مثلث الیوتی نیاز باشد چند باز به ۱۷۵۰ ریال حمله نماید و تا کف مثلث اصلاح نماید اما هر چه باشد با خروج از این مثلث رشدی بزرگ در انتظار وسپا است و با حد ضرر ۱۳۹۰ ریال قابل بررسی است.

باید توجه داشت وسپا از بازار پایه و بسیار پرریسک تلقی میگردد بنابراین رعایت حد ضرر و نیز عدم ورود با نقدینگی بالا به شما توصیه میگردد.

تحلیل تکنیکال وپسا

اخطار:در صورت وجود برنامه افزایش سرمایه تحلیل جاری نامعتبر میباشد.

تحلیل از همکار مجموعه مهندس  کسایی

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 167 views بار دسته بندی : تحلیل تکنیکال بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.