مکس بورس تحلیل تکنیکال کمنگنز - مکس بورس

تحلیل تکنیکال کمنگنز

در مطلب حال حاضر به تحلیل تکنیکال معادن منگنز ایران با نماد کمنگنز میپردازیم.با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال کمنگنز

بر اساس گزارش حسابرسی نشده معادن منگنز ايران در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۷۳۸ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹۳٪ رشد داشته که بیشتر ناشی از افزایش ۹۴٪ درآمدهای عملیاتی و متعاقبا رشد ۷۱۳% سود عملیاتی شرکت بوده است.این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ مبلغ ۱۴۹،۳۳۹ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.
کمنگنز نمادی بود که با توجه به گزارش بسیار درخشانش بارها در مجموعه پرشین بورس بر ارزندگی آن تاکید گردید و در مطالب با دسترسی کاربران ویژه بارها بر استعداد بنیادی آن تاکید گردید.تحلیل بنیادی نماد نیز در وبسایت منتشر گردید.نماد با تاخیر از قیمت معرفی آن در ۵۴۰۰ ریال حرکت خود را آغاز نمود و در مقطع فعلی در ۹۶۰۰ ریال در حال داد و ستد میباشد.به این بهانه بروزرسانی تحلیل تکنیکال کمنگنز در دسترس شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

مقاومت مهم در محدوده ۹۰۰ تومان بود که با قدرت و حجم مناسب شکست و اکنون مقاومت های مهم نماد در ۹۷۱۸ ریال و ۱۴۰۰۰ ریال در پیش است.

با توجه به قرارگیری نماد در آستانه سقف کانالیزه پیشنهادی به ورود به این موقعیت معاملاتی نداریم و  در صورت تمایل به ورود میبایست به حد ضرر بسیار سخت گیرانه توجه داشت.یک استراتژی معقول تر منتظر ماندن در صورت شکست مقاومت و در پولبک به مقاومت شکسته شده است.

تحلیل تکنیکال کمنگنز

تحلیل از همکار مجموعه جناب مهندس امیر محمدی

از بخش شاخص کل در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال کلیه شاخص های مهم بورس و اوراق بهادار ایران دسترسی داشته باشید.همچنین از بخش تحلیل نماد در بالای وبسایت پرشین بورس میتوانید به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی کلیه نمادهای بورسی دسترسی داشته باشید.گزارش های عملکرد همه نمادهای بازار سرمایه را میتوانید از بخش اخبار به تفکیک گروه های بورسی مشاهده فرمایید.

لینک های عضویت در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام ما در صفحه اصلی وبسایت موجود است.با عضویت  در آنها از مطالب جدید وبسایت مطلع گردید.

سلب مسئولیت:در هر حال مسئولیت ورود به یک موقعیت معاملاتی با کاربران گرامی است.یک تحلیل یک روی سکه است.موفق و موید باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : گروه های بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.